Πολιτική

Ανεβάζει στροφές η Λουξ Μαρλαφέκας με τη νέα σειρά αναψυκτικών Λουξ plus light


 Με αιχμή του δόρατος τη νέα σειρά αναψυκτικών Λουξ plus light, την εξωστρέφεια και την καινοτομία η ΛΟΥΞ Μαρλαφέκας ατενίζει με αισιοδοξία το 2016, παρά τα προβλήματα που ταλανίζουν την ελληνική οικονομία.

Όπως ανέφερε στις δηλώσεις του στο Sofokleosin.gr ο κ. Γ. Μαρλαφέκας πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ομώνυμης εταιρίας «τα αναψυκτικά Λουξ  plus light περιέχουν φυσικές γλυκαντικές ύλες, έχουν 0% ζάχαρη, 60% λιγότερες θερμίδες και αφορούν σε όλη τη γκάμα των αναψυκτικών της εταιρείας».


Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί στις συσκευασίες των προϊόντων, οι οποίες είναι εξαιρετικά προσεγμένες και ποιοτικές. Η νέα σειρά αναψυκτικών της Λουξ Μαρλαφέκας ανεβάζει πολύ ψηλά τον πήχυ στον αναταγωνισμό ενώ ήδη υπάρχει ενδιαφέρον από αγορές του εξωτερικού.

Ο κ. Μαρλαφέκας εμφανίστηκε αισιόδοξος ότι η νέα σειρά Λουξ  plus  light θα «ακαλιαστεί» από τους καταναλωτες και θα δώσει περαιτέρω δυναμική στην άνάπτυξη της εταιρίας τόσο στην ελληνική αγορά,  αλλά και  στις αγορές του εξωτερικού.

«Στόχος μας είναι να αυξήσουμε το μερίδιο των εξαγωγών μας», επισημαίνει ο κ. Μαρλαφέκας και σύμφωνα με τον ίδιο, η στόχευσή τους αυτή μπαίνει και σε νέες βάσεις με τα καινούρια προϊόντα.  Ήδη η εταιρεία εξάγει σε χώρες όπως η Γερμανία, η Ιταλία, η Αγγλία, η Ρουμανία, η Μάλτα, οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, ο Παναμάς, η Νότια Κορέα, το Κατάρ, η Ν. Αφρική, η Αυστραλία.

Η διάθεση των νέων αναψυκτικών στο εμπόριο αναμένεται την άνοιξη, καθώς τον ερχόμενο Απρίλιο θα τεθεί σε λειτουργία η νέα γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της εταιρείας, στην περιοχή Κεφαλόβρυσο Αχαΐας. Η γραμμή αυτή κατασκευάζεται αποκλειστικά για να υποστηρίξει την παραγωγή των νέων αναψυκτικών. Αξίζει να σημειωθεί ότι το χαρτοφυλάκιο των ολιγοθερμιδικών αναψυκτικών θα περιλαμβάνει όλες τις γνωστές γεύσεις στις οποίες κυκλοφορούν τα αναψυκτικά «Λουξ». Πέρα, δε, από το γεγονός ότι θα πρόκειται για ολιγοθερμιδικά προϊόντα, θα διατίθενται και σε εντελώς διαφορετικές συσκευασίες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, το μερίδιο της Λουξ συνολικά στην αγορά αναψυκτικών -συμπεριλαμβανομένων δηλαδή των προϊόντων τύπου cola- ανέρχεται σε 7,4%. Με αυτό το μερίδιο κατατάσσεται στη δεύτερη θέση πίσω από την Coca-Cola Hellenic και μπροστά από την Pepsico.

 

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις