Cars Electric

Chery – Ποιο είναι το μυστικό της στρατηγικής που τρομάζει τους ανταγωνιστές;


Η Chery μπαίνει στην ευρωπαϊκή αγορά με στρατηγική ακρίβειας και premium τεχνολογία. Πώς σχεδιάζει να ξεπεράσει τους ανταγωνιστές;

Η κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία Chery δεν επιλέγει μια επιθετική στρατηγική εισόδου στην ευρωπαϊκή αγορά, αλλά επενδύει σε σταθερή, σταδιακή ανάπτυξη. Το μότο «Το αργό είναι γρήγορο» καθοδηγεί κάθε της κίνηση. Σύμφωνα με τον CEO της Chery Γερμανίας, Xin Wu, στόχος είναι η βιώσιμη επιτυχία, όχι η γρήγορη κυριαρχία. Πιλοτικά έργα σε χώρες όπως η Ισπανία, Ιταλία και Πολωνία, λειτουργούν ως δοκιμαστικές βάσεις, πριν την πλήρη επέκταση σε κομβικές αγορές όπως η Γερμανία και η Γαλλία.

Η Chery λανσάρει στην Ευρώπη δύο βασικά μοντέλα: Omoda 5 και Jaecoo 7. Το πρώτο απευθύνεται σε νεανικό, τεχνολογικά εξοικειωμένο κοινό, ενώ το δεύτερο επικεντρώνεται στην πολυτέλεια, την άνεση και τη plug-in υβριδική τεχνολογία. Και τα δύο, έχουν αναπτυχθεί ειδικά για τις απαιτήσεις της ευρωπαϊκής αγοράς, από την προστασία σε περίπτωση σύγκρουσης έως τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς ρύπων.

Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις