Το 2014, σε ένα γεύμα στο Παρίσι, ο τότε διευθύνων σύμβουλος Carlos Tavares είχε περιγράψει ξεκάθαρα το όραμά του για τη DS: μια premium μάρκα που δεν θα προσπαθούσε να μιμηθεί τους Γερμανούς ανταγωνιστές, αλλά θα στηριζόταν στη γαλλική κομψότητα, την αισθητική και τον ιδιαίτερο τρόπο ζωής. «Η DS θέλει να εκφράσει τη γαλλική φινέτσα με έναν μοντέρνο τρόπο. Αυτό είναι το στοιχείο που μας διαφοροποιεί», είχε τονίσει. Ο Tavares είχε διαδραματίσει κομβικό ρόλο στην ανάκαμψη των Peugeot και Citroën από τα πρόθυρα της πτώχευσης και οραματίστηκε την DS ως μια αυτόνομη premium μάρκα, ικανή να προσφέρει πρωτοποριακό σχεδιασμό και κορυφαία εμπειρία εξυπηρέτησης — ένα διαφορετικό μονοπάτι, από τον συντηρητισμό των Γερμανών.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr