Η Renault γνωρίζει απροσδόκητα ισχυρή επιτυχία στην Ευρώπη, με το νέο Renault 5. Περίπου ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του στην αγορά, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει καθιερωθεί ως το βασικό μοντέλο της μάρκας και σαφώς διαμορφώνει την εικόνα της. Ο Arnaud Belloni, Chief Marketing Officer της Renault, μίλησε στο Autocar, για τη σημασία του μοντέλου και ξεκαθάρισε ότι το R5, θα παραμείνει αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής των προϊόντων της μακροπρόθεσμα.
Σύμφωνα με τον Belloni, θα ήταν «τεράστιο λάθος» να μην ανανεωθεί το μοντέλο σε λίγα χρόνια. Η επόμενη γενιά πρέπει να αναπτυχθεί «πολύ προσεκτικά», για να διατηρηθεί ο ιδιαίτερος χαρακτήρας και η ευρεία απήχηση του σημερινού R5. Ο διευθυντής μάρκετινγκ βλέπει το μοντέλο, ως κάτι πολύ περισσότερο από ένα ακόμη αυτοκίνητο στο χαρτοφυλάκιο, που έχει γίνει σύμβολο του μετασχηματισμού της Renault. Το Renault R5, είναι πλέον ένα από τα πιο δημοφιλή ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr