Το δεύτερο από τα τρία επεισόδια podcast με τον Michael Jost, τον πρώην επικεφαλής στρατηγικής της Volkswagen και ιδρυτή της eD-TEC, ασχολήθηκε με το ερώτημα πόσο τεχνολογικό άνοιγμα χρειάζεται πραγματικά η επανάσταση της κινητικότητας – και πότε αυτό γίνεται δικαιολογία.
Γρήγορα έγινε σαφές κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ότι ο Jost βλέπει τη συζήτηση γύρω από τα ηλεκτρονικά καύσιμα, το υδρογόνο και παρόμοιες τεχνολογίες με κριτικό πνεύμα. «Το τεχνολογικό άνοιγμα είναι χωρίς στρατηγικές», είπε. Επειδή το να διατηρούνται όλες οι επιλογές ανοιχτές ενέχει τον κίνδυνο να μην επιδιωχθεί καμία από αυτές με συνέπεια. Ο Jost υποστηρίζει αντίθετα τη σαφήνεια: Εάν ο στόχος είναι η κλιματική ουδετερότητα, δεν υπάρχει τρόπος να παρακαμφθούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μακροπρόθεσμα. Ήδη από το 2018, ο Όμιλος VW, διεξήγαγε μια λεπτομερή ανάλυση της απόδοσης διαφόρων συστημάτων κίνησης – με ένα σαφές αποτέλεσμα: Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καταναλώνουν σημαντικά λιγότερες βατώρες ανά χιλιόμετρο κατά μέσο όρο, από άλλες τεχνολογίες.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr