Η αυτοκινητοβιομηχανία πιέζει την Ευρωπαϊκή Ένωση, να επιτρέψει τη συνέχιση της πώλησης plug-in υβριδικών (PHEV) μετά το 2035, παρουσιάζοντάς τα ως μια «φιλική προς το περιβάλλον» και τεχνολογικά ουδέτερη μεταβατική λύση, πριν την πλήρη ηλεκτροκίνηση. Όμως, τα επίσημα στοιχεία, δείχνουν μια εντελώς διαφορετική εικόνα: τα PHEV αποδεικνύονται πολύ πιο ρυπογόνα και ακριβά, απ’ ό,τι υπόσχονται οι κατασκευαστές τους.
Σύμφωνα με πρόσφατη ανάλυση της Transport & Environment (T&E), που βασίζεται σε δεδομένα της ΕΕ από 127.000 οχήματα πουλημένα το 2023, τα plug-in υβριδικά εκπέμπουν κατά μέσο όρο 135 g CO₂ ανά χλμ. — δηλαδή μόλις 19% λιγότερο από τα κλασικά αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης, τα οποία εκπέμπουν 166 g CO₂/χλμ. Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι η «πράσινη» υπόσχεση των PHEV, δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr