Το Shangjie H5 είναι το πρώτο μεσαίου μεγέθους SUV της νέας μάρκας Shangjie, που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της Harmony Intelligent Mobility Alliance (HIMA) – μιας στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ της SAIC και της Huawei, με επένδυση 6 δισεκατομμυρίων γιουάν (837 εκατ. δολάρια). Με εύρος τιμών από 20.700 – 34.500 δολάρια, το H5 στοχεύει τη προσιτή μαζική αγορά, δηλαδή εκεί όπου πραγματοποιείται το 70% των πωλήσεων στην Κίνα το 2024.
Το νέο SUV κάνει επίσημη πρεμιέρα το φθινόπωρο και αναμένεται να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το BYD Song Plus, Leapmotor C11, Deepal S07 και Xpeng G6. Η Shangjie αποτελεί την πιο προσιτή από τις πέντε εταιρείες της HIMA – δίπλα στις Aito (Seres), Luxeed (Chery), Stelato (BAIC) και Maextro (JAC).
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr