Καθώς τα ηλεκτρικά οχήματα κατακτούν ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς, η συζήτηση δεν επικεντρώνεται πλέον μόνο στις πωλήσεις, αλλά και στην εμπειρία μετά την αγορά — και ειδικά στο service. Σύμφωνα με νέα μελέτη της CDK Global, οι αντιπροσωπείες φαίνεται να δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στις αυξημένες ανάγκες των ιδιοκτητών EV.
Παρόλο που το 82% των αγοραστών ηλεκτρικών αυτοκινήτων δηλώνει πρόθυμο να αγοράσει ξανά ένα EV, ένα ανησυχητικό 85%, χρειάζεται κάποια μορφή εξυπηρέτησης εντός του πρώτου έτους. Την ίδια στιγμή, το ποσοστό των οδηγών που κατάφεραν να εξυπηρετηθούν την ίδια μέρα, έπεσε από 40% το 2023 σε μόλις 28% το 2024.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr