Cars Electric

Τόσες επισκέψεις χρειάζονται για ένα απλό σέρβις στα EV – Τι δείχνει νέα έρευνα!


Μια νέα μελέτη από την CDK Global δείχνει αυξανόμενη ικανοποίηση από τα EV, αλλά και μεγαλύτερους χρόνους σέρβις

Καθώς τα ηλεκτρικά οχήματα κατακτούν ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς, η συζήτηση δεν επικεντρώνεται πλέον μόνο στις πωλήσεις, αλλά και στην εμπειρία μετά την αγορά — και ειδικά στο service. Σύμφωνα με νέα μελέτη της CDK Global, οι αντιπροσωπείες φαίνεται να δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στις αυξημένες ανάγκες των ιδιοκτητών EV.

Παρόλο που το 82% των αγοραστών ηλεκτρικών αυτοκινήτων δηλώνει πρόθυμο να αγοράσει ξανά ένα EV, ένα ανησυχητικό 85%, χρειάζεται κάποια μορφή εξυπηρέτησης εντός του πρώτου έτους. Την ίδια στιγμή, το ποσοστό των οδηγών που κατάφεραν να εξυπηρετηθούν την ίδια μέρα, έπεσε από 40% το 2023 σε μόλις 28% το 2024.

Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις