Η Volkswagen γράφει μια νέα σελίδα στην παρουσία της στην Κίνα, καθώς το πρώτο της μοντέλο που στηρίζεται στην Κινεζική Ηλεκτρική Αρχιτεκτονική (CEA), ετοιμάζεται να περάσει στη γραμμή παραγωγής στις 31 Δεκεμβρίου, στο εργοστάσιο της Volkswagen Anhui. Το όχημα, που φέρει την ονομασία ID.Unyx 07, αποτελεί όχι μόνο ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο, αλλά και απόδειξη της ενισχυμένης κινεζικής επιρροής στον τρόπο ανάπτυξης των προϊόντων της γερμανικής εταιρείας. Η σχεδίαση και η εξέλιξή του, έγιναν κυρίως από κινεζική ομάδα, ακολουθώντας μια πλήρη αλυσίδα ανάπτυξης – από την ηλεκτρική αρχιτεκτονική, έως την ολοκλήρωση του οχήματος – μέσα σε μόλις 18 μήνες. Ένας χρόνος σημαντικά μικρότερος, από τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά χρονοδιαγράμματα.
Σε πρόσφατες δηλώσεις του, ο Han Sanchu, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του Volkswagen Group China και CEO της Cariad China, επιβεβαίωσε πως η αρχιτεκτονική CEA, η οποία εξελίχθηκε από κοινού με την Xpeng, διαθέτει έναν σαφώς καθορισμένο οδικό χάρτη. Η πρώτη έκδοση, CEA 1.0, παρουσιάζεται φέτος, ενώ η έκδοση CEA 2.0 προγραμματίζεται για το 2027, με δυνατότητα υποστήριξης διαφορετικών τύπων κινητήρων. Ακόμη πιο προχωρημένη θα είναι η έκδοση CEA 3.0, που αναμένεται το 2029 και θα εισάγει βαθύτερη ενσωμάτωση με chips τύπου SOC, καθιερώνοντας έναν αναβαθμισμένο κύκλο ανάπτυξης κάθε δύο χρόνια.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr