Καθώς οι κινεζικές τεχνολογικές εταιρείες όπως η Huawei και η Xiaomi εισέρχονται δυναμικά στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν αυξανόμενο ανταγωνισμό, σε έναν ταχέως εξελισσόμενο «τεχνολογικό πόλεμο». Η κινεζική αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, με πωλήσεις που ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο μονάδες τον μήνα, αποτελεί κρίσιμο πεδίο δράσης. Σε αυτή τη στρατηγική κατεύθυνση, η BMW ανακοίνωσε συνεργασία με τον κινεζικό κολοσσό Alibaba με στόχο την ενσωμάτωση τεχνητής νοημοσύνης (AI), στα μελλοντικά της μοντέλα. Η Alibaba, γνωστή κυρίως για τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, επενδύει μαζικά στην ανάπτυξη του δικού της Large Language Model (LLM), με την ονομασία Qwen, διαθέτοντας πάνω από 50 δισ. δολάρια τα επόμενα τρία χρόνια.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr