Στον τομέα των οινοπνευματωδών ποτών επεκτείνεται η Coca-Cola HBC, που δεν αρκείται πλέον στον παραδοσιακό ρόλο της ως ηγέτιδα δύναμη της αγοράς αναψυκτικών. Μετά την εξαγορά της ελληνικής Three Cents (ποτά για κοκτέιλς) και τη συμφωνία για την προώθηση προϊόντων της (μεγαλύτερης παγκοσμίως) ζυθοποιίας AB InBev, πραγματοποιεί ένα ακόμη βήμα επέκτασης. Εξαγοράζει την φινλανδική Brown-Forman που παράγει την βότκα Finlandia και μπαίνει στην αγορά των "σκληρών" οινοπνευματωδών ποτών.
Η "ελληνική" Coca-Cola HBC ανακοίνωσε ότι κατέληξε σε συμφωνία για την απόκτηση της Brown-Forman Finland, ιδιοκτήτριας του brand βότκας Finlandia. Το συμφωνηθέν τίμημα ανέρχεται σε 220 εκατομμύρια δολάρια. Η ολοκλήρωση του ντιλ αναμένεται το δεύτερο εξάμηνο του 2023 και υπόκειται σε ρυθμιστικές εγκρίσεις.
Στην ανακοίνωση τονίζεται ότι η εξαγορά αντιπροσωπεύει μια μοναδική ευκαιρία για την Coca-Cola HBC, στην προσπάθεια της να γίνει ο κορυφαίος παίκτης στην αγορά "ποτών 24/7" (24ωρης κάλυψης)
Η Finlandia ιδρύθηκε το 1970 και είναι κορυφαία μάρκα βότκας στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη με ετήσιους όγκους 2,7 εκατομμυρίων κιβωτίων 9L παγκοσμίως. Το 60% των πωλήσεων της πραγματοποιείται στο γεωγραφικό χώρο όπου δραστηριοποιείται η Coca-Cola HBC.
Η Finlandia εμφιαλώνεται από την Anora Group στη Φινλανδία βάσει μιας μακροπρόθεσμης συμφωνίας παροχής υπηρεσιών παραγωγής και διατίθεται σε καθαρές και σε πολλές εκδόσεις με γεύση.