Πολιτική

Creta Farms: Κερδοφορία με αύξηση μεριδίων το 2015


Διατήρηση των Πωλήσεων, της Κερδοφορίας και παράλληλη αύξηση Μεριδίων κατάφερε η Creta Farms κατά το 2015, παρά το δυσχερές κλίμα.

Κατά το έτος που πέρασε, οι Πωλήσεις της Εταιρείας ανήλθαν σε 105,1 εκ. € και του Ομίλου σε 105,5 εκ. €, εμφανίζοντας σταθερότητα σε σχέση με το 2014. Τα αντίστοιχα μεγέθη του 2014 ήταν 104,6 εκ. € για τη μητρική εταιρεία και 104,8 εκ. € για τον Όμιλο.

Το EBITDA της εταιρείας ανήλθε σε 11,1 εκ. € για το 2015 με περιθώριο 11% έναντι 10,9 εκ. € την αντίστοιχη περίοδο του 2014. Τα αντίστοιχα μεγέθη του Ομίλου ανήλθαν σε 10,6 εκ. €  έναντι 10,9 εκ. € το 2014. Τα αποτελέσματα επηρεάστηκαν από λογιστικές έκτακτες απομειώσεις συμμετοχών του Ομίλου.

Η εταιρία μέσα σε μία δύσκολη χρονιά και σε μία ώριμη αγορά, κατόρθωσε για πρώτη φορά να κατακτήσει μερίδιο 29,7% (Οκτώβριος 2015) αποδεικνύοντας την υψηλή εμπιστοσύνη των καταναλωτών προς τα brands της. Σημαντικός μοχλός ανάπτυξης παραμένει η σειρά προϊόντων «Εν Ελλάδι» το μερίδιο της οποίας ανήλθε για 1η φορά στο 17,5% τον Οκτώβριο.

Το 2015 η εταιρεία αναπτύχθηκε με γνώμονα μία δυνατή στρατηγική ανάπτυξης πάνω στους εξής άξονες:
    Καινοτομία, απαντώντας στις σύγχρονες τάσεις και διατροφικές ανάγκες των καταναλωτών
    Στη νέα πρωτοποριακή σειρά «Εν Ελλάδι Mini», το μοναδικό "Meat snack” που μετατρέπει το αλλαντικό σε snack και επιτρέπει την είσοδο της εταιρείας σε μία νέα αγορά, βασισμένο σε παγκόσμια πατενταρισμένη τεχνολογία, η οποία συνεισέφερε στο συνολικό μερίδιο της σειράς “Εν Ελλάδι”
    Αύξηση διανομών, σε όλα τα brands, ενισχύοντας τις συνολικές πωλήσεις της εταιρίας
    Διαφημιστική υποστήριξη, με νέες καμπάνιες που επικοινωνούν με ιδιαίτερα αποτελεσματικό τρόπο όλες τις αξίες των brands «ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ» και «ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ Μini»

Σε διεθνές επίπεδο, η συμφωνία Licensing με την εταιρεία Primo Meats – 100% θυγατρική του Ομίλου JBS  μετά την απορρόφηση που ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο του 2015 – απέφερε για την 12μήνη χρήση, πωλήσεις της τάξης των AUD 30εκ.. Η σειρά προϊόντων “Oliving by Hans”  κατέκτησε τον πρώτο χρόνο λανσαρίσματος μερίδιο αγοράς ύψους 3%.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις