Ο κ. Cyril Claquin, Managing Director της Pernod Ricard Hellas, παρευρέθηκε στην ανοιχτή συζήτηση για το ρόλο των νέων τεχνολογιών στο μάρκετινγκ και την κοινωνία που πραγματοποιήθηκε στα Digital Disruption Sessions, στα πλαίσια του Delphi Economic Forum και μίλησε για το διαγωνισμό κοινωνικής επιχειρηματικότητας Chivas Venture και την πορεία της διεθνούς πρωτοβουλίας στην Ελλάδα.
Με αφορμή το ρόλο της τεχνολογίας στην ανάπτυξη της κοινωνικής ευθύνης, ο κ. Claquin συμμετείχε στο Session #1 με θέμα Technology empowers the community / the new CSR: empowerment through training & education και εστίασε την εισήγησή του στο διαγωνισμό του Chivas Venture, που διεξάγεται για 4η χρονιά παγκοσμίως και για 2η χρονιά στην Ελλάδα και εμπνέει επιχειρηματίες από όλο τον κόσμο που επιδιώκουν μία θετική αλλαγή στην κοινωνία, επιτυγχάνοντας τις φιλοδοξίες τους και αξιοποιώντας τις δυνατότητές τους. O κ. Claquin, αναφέρθηκε στο όραμα της Pernod Ricard Hellas να στηρίξει την επόμενη γενιά νεοσύστατων επιχειρήσεων και να επενδύσει σ’ ένα καλύτερο μέλλον. Από τότε που ξεκίνησε ο διαγωνισμός το 2014, πάνω από 8.000 κοινωνικές επιχειρήσεις από τις 6 ηπείρους έχουν υποβάλει αίτηση συμμετοχής διεκδικώντας μέρος από την παγκόσμια χρηματοδότηση του 1 εκατομμυρίου δολαρίων. Τα 2 εκατομμύρια δολάρια που δόθηκαν στα πρώτα δύο χρόνια του διαγωνισμού χρησιμοποιήθηκαν για να υποστηρίξουν νεοσύστατες επιχειρήσεις που προσφέρουν σε πάνω από 300.000 επωφελούμενους, σε περισσότερες από 40 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Ο κ. Claquin υπογράμμισε ότι η νέα εποχή στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην Ελλάδα, μετά τις ΜΚΟ, είναι η κοινωνική επιχειρηματικότητα, και η υποστήριξή της από μάρκες που έχουν τη δυνατότητα να επενδύσουν. To Chivas είναι ένα luxury whisky που δεν μιλάει απλά για την επιτυχία, αλλά για το πώς μπορεί κανείς να φτάσει στην επιτυχία με το σωστό τρόπο. Μάλιστα, τόνισε ότι ο λόγος που η Pernod Ricard αποφάσισε να επενδύσει στο Chivas Venture στην Ελλάδα ήταν ότι η χώρα αφενός διαθέτει πολλούς νέους και δημιουργικούς επιχειρηματίες και αφετέρου ότι βρίσκεται εν μέσω κοινωνικής κρίσης, γεγονός που καθιστούσε μια τέτοια επένδυση απαραίτητη για τη συμβολή στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας στη χώρα.
Ο κ. Claquin, δεν παρέλειψε ν’ αναφέρει και τον φετινό νικητή που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον παγκόσμιο τελικό, την εταιρεία TOBEA. Μία επιχείρηση με έντονο κοινωνικό αποτύπωμα και άρτιο επιχειρηματικό μοντέλο, που έχει καταφέρει μέσω της τεχνολογίας να δημιουργήσει τις συνθήκες ώστε άτομα με κινητά προβλήματα να έχουν πρόσβαση στη θάλασσα ανεξάρτητοι, χωρίς τη βοήθεια τρίτων.
Της συζήτησης ηγήθηκε η ακτιβίστρια και κοινωνική επιχειρηματίας Leila Janah, που ήρθε από την Νέα Υόρκη ειδικά για τα Digital Disruption Sessions, και συμμετείχαν η Εύα Καϊλή – Ευρωβουλευτής, ο Γιώργος Νικολετάκης - Συνιδρυτής The Tipping Point, η Μαρία Σκάγκου - Επικεφαλής Νομικών και Εξωτερικών Σχέσεων, Vodafone Ελλάδας και η Μαρία Φουντά - Country Marketing Manager της Google Ελλάδας