Έμφαση στην καινοτομία, ενίσχυση της εξαγωγικής δραστηριότητας και λανσάρισμα νέων προϊόντων είναι το τρίπτυχο το οποίο επιδιώκει να εφαρμόσει η ελληνική γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι με μια νέα επένδυση 10 εκατ ευρώ την τριετία 2017 - 2020. Στόχος του νέου επενδυτικού πλάνου είναι, μεταξύ άλλων, η αύξηση και ο εκσυγχρονισμός της παραγωγής γιαουρτίου και παγωτού με την παράλληλη μεγιστοποίηση της ασφάλειας και υγιεινής των εργαζομένων. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης, η εταιρία για το 2016 αναμένεται να κλείσει με τζίρο 70 εκατ. ευρώ ενώ βρίσκεται στην δεύτερη θέση στην αγορά γιαουρτιού με 15% ενώ στην αγορά παγωτού κατέχει το 13,1%. Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι πωλήσεις βασίζονται στο γιαούρτι κατά 70% και κατά 30% στο παγωτό. Στρατηγικός στόχος παραμένει η στήριξη των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.
«Η φωτιά κάνει το ατσάλι πιο ανθεκτικό τελικά» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κρι Κρι, κ. Παναγιώτης Τσινάβος αναφερόμενος στην γνωστή πυρκαγιά που είχε ξεσπάσει στη μονάδα παραγωγής γαλακτοκομικών στις Σέρρες τον Δεκέμβριο του 2013 και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε η εταιρία με επιτυχία. Ο εκσυγχρονισμός της μονάδας ανήλθε τελικά στα 20 εκατ ευρώ. Σταθερή όμως παραμένει η ανάπτυξη, όπως εξήγησε, παρά την πρόσφατη κατάρρευση της Μαρινόπουλος με την εταιρία να έχει προβλέψει επισφάλειες σε σχέση με ποσά που της οφείλονται.
Σε επιμέρους στοιχεία, η εταιρία αναμένεται να δώσει εκ νέου έμφαση στις εξαγωγές έχοντας ήδη παρουσία σε 23 χώρες με βασικές αγορές Μ. Βρετανία, Γερμανία, Ολλάνδία και Ιταλία ποντάροντας σε πλεονεκτήματα όπως η ήδη επιτυχημένη πορεία στο εξωτερικό, τα νέα προϊόντα και την εύκολη πρόσβαση σε ευρεια ζώνη γάλακτος με την παραγωγή γιαουρτιού από φρέσκο γάλα από τον Νομό Σερρών μόλις σε 24 ώρες από την συλλογή του.
Ιδιαίτερη προσοχή όμως δίνει η εταιρία και στη σημαντικότητα των ελληνικών προϊόντων πόσο μάλλον όταν βασικοί εγχώριοι ανταγωνιστές έχουν εξαγορασθεί πλέον από τις κορυφαίες πολυεθνικές. Δυνατότητες περαιτέρω ώθησης, τέλος, μπορεί να έχει ο τομέας του παγωτού, σύμφωνα με τον κ. Τσινάβο, με την δυναμική και την προστιθέμενη αξία που προσφέρει η αύξηση του τουρισμού.
Για αυτόν τον λόγο η Κρι Κρι αναμένται να προχωρήσει σε στοχευμένες ενέργειες, νέα προϊόντα (στην κατηγορία frozen yogurt) και ενίσχυση της διανομής τόσο στο εσωτερικό όσο και στις διεθνείς αγορές.
«Για εμάς στην Κρι Κρι αποτελεί βασική στρατηγική μας προτεραιότητα η διαρκής ανάπτυξη. Πιστεύουμε ότι στοχεύοντας ακόμα πιο ψηλά θα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε στους καταναλωτές προϊόντα άριστης ποιότητας και υψηλής θρεπτικής αξίας, αξιοποιώντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου μας. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργούμε πραγματική προστιθέμενη αξία για τους μετόχους, τους εργαζόμενους, τους προμηθευτές μας αλλά και για το σύνολο της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας. Παράλληλα θεωρούμε ότι οι υγιείς παραγωγικές δυνάμεις της Ελλάδας, όπως η εταιρεία μας, σε συνδυασμό με όλα τα πλεονεκτήματα που διαθέτει η χώρα μας (σημαντική γεωγραφική θέση, αξιόλογη εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού, υψηλό επίπεδο management) μπορούν να αποτελέσουν ουσιαστικό αντίβαρο στην κρίση και να συμβάλλουν καθοριστικά στην ανάπτυξη», κατέληξε ο κ. Τσινάβος
Από την πλευρά της, τέλος, η Marketing Director της εταιρίας, κα Τζελίνα Κουκουμέλη παρουσίασε την πορεία των νέων προϊόντων της εταιρείας για το 2016 και των καινούργιων γεύσεων που θα είναι διαθέσιμα από τον Οκτώβριο. Όπως τόνισε: «Η Κρι Κρι είναι μια εταιρεία συνώνυμο της αγνότητας, της υψηλής ποιότητας και της γεύσης. Τα νέα προϊόντα που διατέθηκαν στην αγορά μέσα στο έτος είναι το αποτέλεσμα πολύ προσεκτικών σχεδιασμών και κινήσεων με βάση αυτό ακριβώς το τρίπτυχο. Και η εξαιρετική επιτυχία τους σε λίγους μόλις μήνες επιβεβαιώνει αυτή την επιλογή. Μέσα στους επόμενους μήνες θα παρουσιάσουμε και νέες συναρπαστικές γεύσεις ανταποκρινόμενοι στις πιο σύγχρονες διατροφικές τάσεις του κλάδου διεθνώς».