Ο Τζίμι Κίμελ επέστρεψε στις αμερικανικές τηλεοπτικές οθόνες, με τον μονόλογό του να συγκεντρώνει πάνω από 16 εκατομμύρια προβολές στο YouTube και το Instagram.
Η Disney, η μητρική εταιρεία του ABC, είχε διακόψει την προβολή της εκπομπής του Κίμελ έξι ημέρες νωρίτερα, με αφορμή σχόλια που έκανε ο παρουσιαστής σχετικά με τον φόνο του συντηρητικού ακτιβιστή Τσάρλι Κερκ. Ο Κίμελ είχε κατηγορήσει τους υποστηρικτές του Ντόναλντ Τραμπ ότι προσπαθούν να αποκομίσουν πολιτικά οφέλη από τη δολοφονία του Κερκ. Η Disney είχε χαρακτηρίσει τις δηλώσεις του «άκαιρες» και «σκληρές».
Στην επιστροφή του, ο Κίμελ ζήτησε συγγνώμη, λέγοντας ότι δεν είχε ποτέ την πρόθεση να υποβαθμίσει τον φόνο ενός νεαρού άνδρα.
Παρά την επιστροφή του, οι τηλεοπτικοί όμιλοι Nexstar Media Group και Sinclair αρνήθηκαν να προβάλλουν την εκπομπή σε περίπου 70 σταθμούς τους, που καλύπτουν το 23% των αμερικανικών νοικοκυριών. Ωστόσο, η Disney έδωσε τη δυνατότητα παρακολούθησης της εκπομπής μέσω των πλατφορμών streaming, οι οποίες είναι προσβάσιμες σε ολόκληρη τη χώρα.
Ενώ τα τηλεοπτικά ποσοστά τηλεθέασης δεν είναι ακόμα διαθέσιμα, ο μονόλογος του Κίμελ είχε συγκεντρώσει 11 εκατομμύρια προβολές στο YouTube και 5 εκατομμύρια στο Instagram.