Οι υποδομές, ως καταλύτης για τον ελληνικό τουρισμό, τέθηκαν στο επίκεντρο του ετήσιου συνεδρίου του Συννδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) «Tourism Ahead».
Όπως ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας, «γίνονται προσπάθειες να αξιοποιήσουμε όλα τα χρηματοδοτικά εργαλεία. Το 2025 καταφέραμε να απορροφήσουμε 1,18 δισ. μόνο από το εθνικό σκέλος, ενώ εάν προσθέσουμε και τους ευρωπαϊκούς πόρους φθάνουμε συνολικά σχεδόν στα διπλάσια. Το υπουργείο, με σημαντική αύξηση του προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, υλοποιεί σήμερα δεκάδες εμβληματικά έργα κι ένα μεγάλο πλήθος παρεμβάσεων μικρότερης έκτασης σε όλη την επικράτεια, αξιοποιώντας κάθε διαθέσιμη πηγή χρηματοδότησης».
Ταυτόχρονα, τόνισε την ανάγκη να καλυφθούν οι ελλείψεις σε ανθρώπινο δυναμικό και πρόσθεσε την ανάγκη συντήρησης των υφιστάμενων υποδομών. Όπως είπε, πολύ σημαντικό είναι οι υποδομές μας να είναι και ανθεκτικές, και έκανε γνωστό ότι διατίθενται περί τα 1,3 δισ. ευρώ για την αποκατάσταση των ζημιών από τον Daniel. Επιπλέον, κρίσιμο ζητούμενο για τον κ. Δήμα είναι ο τρόπος που διαχειριζόμαστε τις υφιστάμενες υποδομές, επισημαίνοντας ότι η παραχώρηση της Εγνατίας Οδού είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, όπως επίσης και το λιμάνι της Ηγουμενίτσας. Σημαντική μεταρρύθμιση για τον κ. Δήμα είναι επίσης η αναβάθμιση της ΥΠΑ, ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται σημαντικές εθνικές υποδομές, όπως το νέο σύγχρονο αεροδρόμιο στο Καστέλλι, ο Ε65, η επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά, ο ΒΟΑΚ, ο κόμβος στον Σκαραμαγκά.