Παρά το ότι η τηλεόραση παραμένει η κύρια πηγή ενημέρωσης για κοινωνικά και πολιτικά θέματα, οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης καταγράφουν εντυπωσιακή άνοδο και επιρροή ιδιαίτερα στις νεότερες ηλικίες.
Στην Ελλάδα, οι πιο δημοφιλείς πηγές ενημέρωσης είναι τα κοινωνικά δίκτυα (56%, έναντι 40% του ευρωπαϊκού μέσου όρου), ακολουθούμενα από την τηλεόραση (54% έναντι 71% στην Ευρώπη), τις μηχανές αναζήτησης (49% έναντι 40%), τις πλατφόρμες βίντεο (41% έναντι 26%), τους φίλους και την οικογένεια (39% έναντι 40%) και τις έντυπες ή διαδικτυακές εκδόσεις μέσων (34% έναντι 41%).
Η χρήση των κοινωνικών δικτύων είναι κυρίαρχη στις ηλικίες 15–24 ετών (65%) και 25–39 (57%), ενώ η τηλεόραση παραμένει η πιο δημοφιλής επιλογή στην ομάδα 40–54 ετών με 62%. Ενδιαφέρον προκαλεί το γεγονός ότι τα κοινωνικά δίκτυα έχουν σημαντική απήχηση και στους άνω των 55 ετών, με ποσοστό 62%.
Όσον αφορά τη συχνότητα ενημέρωσης μέσω των παραδοσιακών μέσων, το 30% δηλώνει ότι ενημερώνεται αρκετές φορές την ημέρα, το 23% μία φορά την ημέρα, το 20% μία φορά την εβδομάδα, ενώ το 12% δεν χρησιμοποιεί καθόλου αυτές τις πηγές.