Είκοσι χρόνια μετά το πρώτο τους κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, τα Public γιορτάζουν τη διαδρομή τους στην ελληνική αγορά λιανικής, εγκαινιάζοντας το νέο τους κατάστημα στο Smart Park και προσκαλώντας το κοινό σε μια εβδομάδα γεμάτη εκδηλώσεις, προσφορές και συναντήσεις με αγαπημένους καλλιτέχνες και συγγραφείς.
Από τις 13 έως τις 19 Οκτωβρίου, τα Public σηματοδοτούν τον διπλό αυτό εορτασμό, των 20 χρόνων λειτουργίας και των εγκαινίων του νέου καταστήματος, με δράσεις σε Ελλάδα και Κύπρο, προσφέροντας δώρα άνω των 5.000 ευρώ από τη Xiaomi και επετειακές προσφορές σε αγαπημένα προϊόντα τεχνολογίας και πολιτισμού.
Το νέο Public Smart Park, στο μεγαλύτερο ανοιχτό εμπορικό κέντρο της χώρας, καταλαμβάνει χώρο 1.155 τ.μ. και ενσωματώνει τη σύγχρονη φιλοσοφία του brand: έναν ενιαίο, λειτουργικό χώρο όπου η τεχνολογία, η ψυχαγωγία και η κουλτούρα συνυπάρχουν.
Εκεί, οι επισκέπτες μπορούν να ανακαλύψουν προϊόντα τεχνολογίας, μικροσυσκευών, βιβλία, μουσική και παιχνίδια, σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών.
Μια εβδομάδα με καλλιτέχνες και συγγραφείς
Το Σάββατο 18 Οκτωβρίου, τα Public μετατρέπονται σε σημεία συνάντησης σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο.
Στο Smart Park θα εμφανιστεί η Κατερίνα Λιόλιου, στο Σύνταγμα ο Apon, στο Ίλιον η Ρία Ελληνίδου, στη Λάρνακα ο Πάνος Κιάμος, ενώ στη Θεσσαλονίκη (Τσιμισκή) ο Θοδωρής Βουτσικάκης θα υποδεχτεί το κοινό. Οι καλλιτέχνες θα υπογράψουν δίσκους και θα φωτογραφηθούν με τους επισκέπτες, μετατρέποντας τα Public σε σκηνές πολιτισμού και επαφής με το κοινό.
Παράλληλα, κορυφαίοι συγγραφείς από εκδοτικούς οίκους όπως οι Ψυχογιός, Πατάκης, Διόπτρα, Keybooks και Μεταίχμιο – ανάμεσά τους οι Γίργκεν Μπανσέρους, Πάνος Δημάκης, Θεόδωρος Παπακώστας, Μικρή Ολλανδέζα και Γιάννης Αθανασόπουλος – θα συναντήσουν αναγνώστες σε επιλεγμένα καταστήματα Public, συζητώντας για τα έργα τους.
Προσφορές, δώρα και το νέο Xiaomi 15T Pro
Κατά τη διάρκεια της επετειακής εβδομάδας, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας σε ειδικές τιμές.
Η Xiaomi, στρατηγικός συνεργάτης των Public, θα παρουσιάσει το νέο flagship μοντέλο Xiaomi 15T Pro και θα προσφέρει δώρα άνω των 5.000 ευρώ, ενώ τα μέλη του Public+ θα συμμετέχουν σε κλήρωση για 20 ξεχωριστά δώρα από το οικοσύστημα Xiaomi.
Από τη Θεσσαλονίκη σε 62 καταστήματα
Από το πρώτο κατάστημα στο Mediterranean Cosmos το 2005 μέχρι τη σημερινή παρουσία σε 62 φυσικά σημεία σε Ελλάδα και Κύπρο και πάνω από 100 εκατομμύρια επισκέπτες ετησίως, τα Public εξελίχθηκαν σε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα brands της ελληνικής αγοράς.
Η πορεία τους σηματοδοτήθηκε από εμβληματικά ορόσημα — το κατάστημα στο Σύνταγμα, τα Public Book Awards, τη συγχώνευση με τη MediaMarkt και τη δημιουργία του Public + home, την εισαγωγή πρωτοποριακών υπηρεσιών πληρωμής όπως η Klarna, αλλά και την ανάπτυξη του tech hub “Public Next”, που σχεδιάζει τεχνολογίες για το retail του μέλλοντος.
Με 2.000 εργαζόμενους, περισσότερες από 2.500 πολιτιστικές εκδηλώσεις και κοινωνικές δράσεις όπως το Love Toys και το Love Earth, τα Public επενδύουν στη βιώσιμη ανάπτυξη και στη σύνδεση της τεχνολογίας με την καθημερινότητα.
Ένα brand που έγινε κοινότητα
Περισσότερο από μια αλυσίδα καταστημάτων, τα Public έχουν μετατραπεί σε έναν ζωντανό κόμβο πολιτισμού, τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, όπου οι πελάτες δεν είναι απλώς καταναλωτές, αλλά συμμέτοχοι σε ένα κοινό ταξίδι.
Είκοσι χρόνια μετά, το brand παραμένει συνώνυμο της καινοτομίας και της εμπειρίας και όπως σημειώνει χαρακτηριστικά το μήνυμά τους:
«Αυτό το ταξίδι δεν τελειώνει ποτέ. Μαζί συνεχίζουμε να το ζούμε»