Παρόλο που η στρατηγική branding της επικερδέστερης αμερικανικής εταιρίας του κόσμου, της Apple, έχει αρχίσει σταδιακά και αποστασιοποιείται από το εμβληματικό γράμμα "i" που κοσμεί εδώ και δεκαετίες τα προϊόντα της, δεν είναι σαφές το τι ακριβώς αντιπροσωπεύει.
Από το 1998 οπότε και το γράμμα "i" έκανε την εμφάνισή του στα προϊόντα της εταιρίας (επί ηγεσίας Στιβ Τζομπς), ο ηγέτης της Apple το είχε συνδυάσει με το Internet, και την σαρωτική επίδραση που είχε στη ζωή του δυτικού κόσμου επάνω στην αλλαγή της χιλιετίας.
Το "i", των iMac, των iBook και των iPods, σηματοδοτούσε την νέα εποχή της Apple, αναφέρει ο δημοσιογράφος Andrew Griffin του Independent.
Στην ιστορική πια παρουσίαση του iMac, το 1998, ο Steve Jobs είχε πει ότι ο υπολογιστής αυτός στόχευε στην "νούμερο ένα προτεραιότητα όλων των καταναλωτών: το internet". Σκαλίζοντας ωστόσο το “χρονοντούλαπο” της Apple ανακαλύφθηκε ένα από τα slide της παρουσίασής του ο Τζομπς είχε δείξει και μια σειρά ακόμα λέξεις που αντιπροσώπευε το "i":
Ιδού:
Ίντερνετ, μοναδικότητα, εκπαίδευση, πληροφόρηση, έμπνευση.
Από εκείνη την χρονολογία-σταθμό ακολουθούμενη και από το 2007 οπότε και παρουσιάστηκε το πρώτο iPhone, το "i" έμελλε να γίνει ένα γράμμα ταυτόσημο με τα προϊόντα της Apple, τα οποία κοσμεί ακόμα, αλλά σιγά σιγά αρχίζει να χάνει την λάμψη του, όπως αρκετά ευρήματα του marketing.
Τα νέα προϊόντα της Apple (Apple Watch, Apple TV) δεν συμπεριλαμβάνουν το "i" στην ονομασία τους, αφού πλέον θεωρείται δεδομένο ότι είναι συνδέονται με το Internet, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μεταφέρουν στο DNA τους και τις υπόλοιπες έννοιες με τις οποίες συνέδεσε την Apple, ο Στιβ Τζομπς.