Τα 380 εκατ. ευρώ εκτιμάται ότι θα φθάσει η ετήσια εξοικονόμηση για το Δημόσιο - από τον πρώτο χρόνο - από το σύστημα ηλεκτρονικής ανταλλαγής εγγράφων με τη χρήση της ψηφιακής υπογραφής, που ξεκινά τη λειτουργία του στο πλαίσιο του στόχου για ψηφιοποίηση του Δημοσίου.
Το Κεντρικό Σύστημα για την ηλεκτρονική ανταλλαγή εγγράφων μεταξύ των φορέων του Δημοσίου, με προηγμένες ψηφιακές υπογραφές παρουσίασαν πρόσφατα οι Υπουργοί Ψηφιακής Πολιτικής, Νίκος Παππάς και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Όλγα Γεροβασίλη.
Το Σύστημα θα εγκατασταθεί σε υποδομή εθνικού cloud και προβλέπει την παροχή 150.000 ψηφιακών υπογραφών με στόχο τη σταδιακή κάλυψη όλων των δικαιούχων υπαλλήλων.
Στην πλήρη λειτουργία του, θα αξιοποιεί τις ψηφιακές τεχνολογίες, με στόχο τη βελτιστοποίηση, την αυτοματοποίηση και τη σημαντική επιτάχυνση της διεκπεραίωσης των εργασιών.
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 22,5 εκατ. ευρώ και θα καλυφθεί από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.
Ήδη το Σύστημα βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία στο Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής και χρησιμοποιείται από τους 600 υπαλλήλους του.