TECHin

Facebook: Διαφημίσεις με βάση τη ζωή μας... στον έξω κόσμο


Δίνει τη δυνατότητα στόχευσης με βάση τα φυσικά καταστήματα που επισκέπτεται ο χρήστης

 Ακόμα πιο προχωρημένα διαφημιστικά εργαλεία ανακοίνωσε το Facebook, τα οποία, μεταξύ άλλων, θα επιτρέπουν σε διαφημιστές και διαφημιζόμενους να στοχεύουν χρήστες με βάση τις προτιμήσεις τους στον έξω κόσμο, όπως το ποια φυσικά καταστήματα επισκέπτονται!

Το κοινωνικό δίκτυο έχει τη δυνατότητα να το κάνει αυτό, διότι αρκετοί χρήστες έχουν ενεργοποιημένη την ανίχνευση τοποθεσίας στην εφαρμογή του για smartphones.

Έτσι, το εργαλείο “store tracking” θα είναι διαθέσιμο για χιλιάδες επιχειρήσεις σε δεκάδες χώρες.

«Οι επιχειρήσεις αποκτούν κάτι που επιθυμούσαν εδώ και καιρό, ένα εργαλείο για να κατανοήσουν πώς οι online διαφημίσεις τους μπορούν να δημιουργήσουν περισσότερη αξία οffline, εκεί που συμβαίνει το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων» δήλωσε ο Gabriel Francis, product marketing manager του Facebook.

 
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις