Επιχειρήσεις

Henkel: Πωλήσεις περίπου 5,2 δις ευρώ στο α΄τρίμηνο


Η Henkel κατέγραψε σταθερές πωλήσεις περίπου 5,2 δισ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2025, σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους με περίπου 5,3 δισ. ευρώ.

Οι οργανικές πωλήσεις, όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, σημείωσαν μείωση -1,0% σε σύγκριση με το περσινό τρίμηνο. Η εξέλιξη αυτή οφείλεται κυρίως στο απαιτητικό γεωπολιτικό και μακροοικονομικό περιβάλλον, το οποίο έχει επιδεινωθεί σημαντικά από την αρχή του έτους. Το περιβάλλον αυτό επηρέασε τόσο τη βιομηχανική ζήτηση όσο και το καταναλωτικό κλίμα – ιδιαίτερα στη Βόρεια Αμερική. Οι πωλήσεις του τομέα Adhesive Technologies παρουσίασαν οργανική αύξηση χάρη στην ισορροπία μεταξύ τιμής και όγκου. Οι πωλήσεις στον τομέα Consumer Brands ήταν χαμηλότερες σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, γεγονός που οφείλεται στα ισχυρά συγκριτικά μεγέθη και τις συνεχιζόμενες προκλήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα,.

Η θετική οργανική απόδοση πωλήσεων του επιχειρηματικού τομέα Adhesive Technologies κατά το πρώτο τρίμηνο οφείλεται κυρίως στη δυναμική ανάπτυξη του κλάδου «Mobility & Electronics». Αντίθετα, η μείωση των οργανικών πωλήσεων στον επιχειρηματικό τομέα Consumer Brands οφείλεται κυρίως στη χαμηλή καταναλωτική ζήτηση, στη μείωση αποθεμάτων από την πλευρά των πελατών και στις προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Απόδοση Πωλήσεων του Ομίλου

Οι πωλήσεις του Ομίλου το πρώτο τρίμηνο του 2025 ανήλθαν σε 5.242 εκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας μια ονομαστική μείωση -1,4% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους (5.317 εκατομμύρια ευρώ). Οργανικά (δηλαδή προσαρμοσμένα για συναλλαγματικές ισοτιμίες και εξαγορές/πώληση επιχειρηματικών μονάδων), οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά -1,0%. Αυτή η εξέλιξη ήταν αναμενόμενη και αντανακλά το τρέχον απαιτητικό γεωπολιτικό και μακροοικονομικό περιβάλλον, το οποίο επηρεάζει τόσο τη βιομηχανική ζήτηση όσο και το καταναλωτικό κλίμα – ιδιαίτερα στη Βόρεια Αμερική. Ενώ η οργανική απόδοση πωλήσεων σε επίπεδο Ομίλου υποστηρίχθηκε από μια θετική συνιστώσα τιμών, οι όγκοι ήταν κάτω από το επίπεδο του προηγούμενου έτους. Οι εξαγορές/πωλήσεις επιχειρηματικών μονάδων συνέβαλαν σε αύξηση των πωλήσεων κατά 1,1%. Αντίθετα, οι επιδράσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών είχαν αρνητική επίπτωση στην απόδοση πωλήσεων, η οποία ανήλθε σε -1,4%.

Η οργανική ανάπτυξη πωλήσεων στην Ευρώπη ήταν -2,0% το πρώτο τρίμηνο. Στην περιοχή  των IMEA, οι πωλήσεις αυξήθηκαν οργανικά κατά 4,6%. Η οργανική απόδοση πωλήσεων ήταν αρνητική στη Βόρεια Αμερική, με -5,6%, ενώ στη Λατινική Αμερική, η οργανική ανάπτυξη πωλήσεων ήταν 1,5% υψηλότερη από το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Στην Ασία-Ειρηνικό, η Henkel πέτυχε οργανική ανάπτυξη πωλήσεων 3,6%.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα
Ετικέτες Henkel