Media

Η Google λανσάρει μια πρωτοφανή διαφημιστική στρατηγική για το Gemini AI στο Super Bowl


Μία τολμηρή κίνηση marketing κάνει η Google στο Super Bowl για να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα του Gemini AI, λανσάροντας μια εκτεταμένη διαφημιστική εκστρατεία, που περιλαμβάνει μια μεγάλη εθνική διαφήμιση και μια μοναδική τοπική προσέγγιση.

Ο τεχνολογικός κολοσσός θα προβάλει μια διαφήμιση 60 δευτερολέπτων κατά το δεύτερο τέταρτο του αγώνα, παράλληλα με 50 ξεχωριστές διαφημίσεις των 30 δευτερολέπτων προσαρμοσμένες σε κάθε Πολιτεία, καθεμία από τις οποίες θα παρουσιάζει μια τοπική επιχείρηση που χρησιμοποιεί την τεχνολογία AI της.

Σε αντίθεση με πολλές μάρκες που επιλέγουν το χιούμορ ή τις διασημότητες, η Google ακολουθεί μια συναισθηματική προσέγγιση με την κεντρική της διαφήμιση, "Dream Job". Η διαφήμιση αφηγείται την ιστορία ενός πατέρα που προετοιμάζεται για μια συνέντευξη εργασίας, χρησιμοποιώντας το Gemini Live στο Google Pixel 9 του, για να βελτιώσει τις απαντήσεις του και να ενισχύσει την αυτοπεποίθησή του. Παράλληλα, μια πιο ανάλαφρη ψηφιακή διαφήμιση παρουσιάζει έναν νεαρό που χρησιμοποιεί το Gemini AI για να εντυπωσιάσει την οικογένεια της φίλης του με τις γνώσεις του στο ποδόσφαιρο - αν και όχι χωρίς μερικές αδέξιες στιγμές.

"Αυτή η ιστορία είναι οικεία και δείχνει πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να παρέχει καθημερινή υποστήριξη, βοηθώντας τους χρήστες να διαχειριστούν τις στιγμές της ζωής τους με περισσότερη αυτοπεποίθηση," γράφει η Adrienne Lofton, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Google, σε ανάρτησή της στο ιστολόγιο της εταιρείας.

Πέρα από την εθνική της παρουσία, η Google υλοποιεί μια πρωτοφανή τοπική στρατηγική μάρκετινγκ. Η εταιρεία εξασφάλισε θέσεις 30 δευτερολέπτων σε όλες τις 50 πολιτείες, προσαρμόζοντας κάθε μία για να προβάλλει μια διαφορετική τοπική επιχείρηση που χρησιμοποιεί το Gemini AI. Παραδείγματα περιλαμβάνουν την Bison Coolers στο Τέξας, την Nuts.com στο Νιου Τζέρσεϊ και την Cottrell Boatbuilding στο Μέιν.

"Στόχος μας ήταν να αναδείξουμε τις πραγματικές εφαρμογές της AI στις επιχειρήσεις σήμερα," εξηγεί ο Harris Beber, επικεφαλής παγκόσμιου μάρκετινγκ για το Workspace της Google. Όπως λέει ο ίδιος:

Τι καλύτερος τρόπος να δείξουμε τον αντίκτυπο της AI από το να αφήσουμε τις επιχειρήσεις να μοιραστούν τις δικές τους ιστορίες επιτυχίας;

Μάλιστα, η Google χρησιμοποίησε το δικό της εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης, το NotebookLM, για να επιλέξει σχετικά αποσπάσματα που θα εμφανίζονταν στις διαφημίσεις, υπογραμμίζοντας τη δέσμευσή της για την ενσωμάτωση της AI στις λειτουργίες της.

Με κοινό που ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια θεατές, το Super Bowl παραμένει η απόλυτη σκηνή για τη στρατηγική προβολή των brands. Οι τεχνολογικές εταιρείες συχνά αξιοποιούν την τεράστια εμβέλεια του γεγονότος για να παρουσιάσουν καινοτομίες και η φετινή χρονιά δεν αποτελεί εξαίρεση.

Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος πωλήσεων διαφημίσεων του Fox Sports, Mark Evans, ανέφερε πρόσφατα ότι η AI θα είναι κυρίαρχο θέμα στις φετινές διαφημίσεις, αντικατοπτρίζοντας τη διαρκώς αυξανόμενη παρουσία της τεχνητής νοημοσύνης σε κάθε κλάδο.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα