Την επέκταση του δικτύου της επιδιώκει η Nespresso έχοντας θέσει ως στόχο το άνοιγμα 2 νέων καταστημάτων εντός του 2017, το ένα εκ των οποιών αφορά την περιφέρεια. Το "μεγάλο στοίχημα", άλλωστε, που αποτέλεσε κομβικό σημείο για την περαιτέρω διεύρυνση των καταστημάτων, η Boutique της Γλυφάδας, φαίνεται πως στέφθηκε με επιτυχία και εξυπηρετεί το κοινό από τον Οκτώβριο του 2016.
Σήμερα, όπως και τα προηγούμενα χρόνια εν μέσω των δυσχερειών στο σύνολο της ελληνικής οικονομίας, η Nespresso έχει προσαρμοστεί στις προκλήσεις (φορολογικές αλλαγές, οικονομικό περιβάλλον κλπ) και στοχεύει στην περαιτέρω διεύρυνση.
"Έχουμε μάθει να προσαρμοζόμαστε στις συνθήκες και εφόσον τα προϊόντα μας έχουν απήχηση συνεχίζουμε την διεύρυνση". Αυτό ήταν το μήνυμα, μεταξύ άλλων, του κ. Αντώνη Αυγερόπουλου, Market Director της Nespresso σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου της εταιρείας. Το πρώτο 6μηνο του 2017, όπως επεσήμανε, τα στοιχεία ήταν θετικά και η εταιρεία συνεχίζει απρόσκοπτα το αναπτυξιακό της πλάνο.
Το κοινωνικό «αποτύπωμα» της Nespresso
Παράλληλα, στο πλαίσιο της σχετικής εκδήλωσης, η Nespressο παρουσίασε το ολοκληρωμένο πρόγραμμα δράσεων στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που περιλαμβάνει την προμήθεια και καλλιέργεια του καφέ έως την ανακύκλωση των καψουλών Nespresso. Απώτερος στόχος ως το 2020, είναι κάθε κούπα καφέ Nespresso να είναι μια...«θετική» κούπα.
Για την ώρα, έχουν τοποθετηθεί μονάδες συλλογής στις Nespresso Boutiques και σε συνεργαζόμενα καταστήματα διανομής της εταιρίας Κωτσόβολος, όπου οι καταναλωτές μπορούν να επιστρέφουν τις χρησιμοποιημένες κάψουλές τους. Συγκεκριμένα, οι ειδικοί κάδοι βρίσκονται πλέον σε 18 σημεία σε όλη την Ελλάδα, αριθμός που έχει υπερτριπλασιαστεί συγκριτικά με το 2016. Για την ανακύκλωση και την παραγωγή εν τέλει νέων προϊόντων αλουμουνίου γίνεται η συλλογή των καψουλών από τα παραπάνω σημεία, στη συνέχεια μεταφέρονται στο Κέντρο Ανακύκλωσης Αλουμινίου της ΕΛΒΑΛ του ομίλου Βιοχάλκο με τεχνολογία φιλική προς το περιβάλλον όπου γίνεται η ανακύκλωση μέσω ειδικά σχεδιασμένης μηχανής.
Πως μια κάψουλα...γίνεται ποδήλατο
Η Nespresso, θέλοντας να δώσει έξτρα κίνητρα στα μέλη του Nespresso Club να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα ανακύκλωσης, διοργάνωσε ένα διαγωνισμό, όπου ένας τυχερός κέρδισε ένα συλλεκτικό ποδήλατο από ανακυκλωμένο αλουμίνιο, το Nespresso Re-cycle. Το ποδήλατο κατασκευάστηκε από την ελληνική start-up εταιρεία, Velo-Lab, η οποία έχει διακριθεί για την καινοτομία και το design των μοντέλων της παγκοσμίως.
Για τη δημιουργία του σχεδίου στο σκελετό του ποδηλάτου, ένωσαν τις δυνάμεις τους οι εργαζόμενοι της Nespresso και ο εικαστικός, Φίλιππος Θεοδωρίδης. Μέσα από συζητήσεις με τους εργαζόμενους της Nespresso πάνω στις αξίες του brand, ο καλλιτέχνης απεικόνισε το αέναο ταξίδι της κάψουλας, δημιουργώντας ένα μοναδικό έργο τέχνης.
Στο πλαίσιο της ενέργειας, δημιουργήθηκαν δύο ακόμα ποδήλατα, Nespresso Re-cycle, τα οποία θα βρίσκονται στη διάθεση του κοινού στη Nespresso Boutique στην Κηφισιά.