AUTOin

Η πρόκληση των αυτόνομων αυτοκινήτων


Η εξέλιξη των αυτόνομων αυτοκίνητων είναι μια από τις δυσκολότερες αποστολές της αυτοκινητοβιομηχανίας. Οι προσπάθειες των επιστημόνων και των μηχανικών, εστιάζονται στην ανάπτυξη συστημάτων που θα καθοδηγούν αυτόματα το αυτοκίνητο, χωρίς την παρέμβαση του οδηγού.

Πρόκειται για μια μελέτη που έχει συναντήσει πολλές δυσκολίες στην εφαρμογή της, γιατί μέχρι τώρα δεν έχει δημιουργηθεί το κατάλληλο λογισμικό το οποίο θα αντιλαμβάνεται πλήρως τις έκτακτες συνθήκες κυκλοφορίας και τις ανάγκες που προκύπτουν κατά την διάρκεια της κίνησης του αυτοκινήτου.  

Μάλιστα, τα πρόσφατα τα δυστυχήματα που συνέβησαν στις ΗΠΑ με την χρήση αυτόνομων οχημάτων, επιβεβαιώνουν τις επιφυλάξεις των επιστημόνων για την αποτελεσματικότητα των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης, που διατίθενται τώρα στη αγορά του αυτοκινήτου.

Οι προσπάθειες όμως συνεχίζονται και οι αναλυτές εκτιμούν ότι σε λίγα χρόνια τα αυτοκίνητα θα εξοπλίζονται με τα κατάλληλα συστήματα αυτόνομης οδήγησης.

Ο Ντίτερ Τσέτσε, διευθύνων σύμβουλος της Daimler, δήλωσε ότι «η συζήτηση σχετικά με την ασφάλεια των αεροσκαφών της Boeing, δείχνει πόσο δύσκολο είναι να κερδίσουμε την αποδοχή της κοινής γνώμης για την τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης των αυτοκινήτων».

Μετά από δύο αεροπορικές τραγωδίες, οι ρυθμιστικές αρχές σε όλο τον κόσμο καθήλωσαν τα αεροσκάφη Boeing 737 MAX, μέχρι να διαπιστωθούν οι αίτιες που είχαν σαν αποτέλεσμα να συμβούν οι πτώσεις των αεροσκαφών και να επανεξεταστεί αν είναι ασφαλές το αυτοματοποιημένο σύστημα ελέγχου της πτήσης των συγκεκριμένων αεροπλάνων, αναφέρει το Reuters.

«Η αυτοκινητοβιομηχανία θα πρέπει να εισάγει σταδιακά τα αυτόνομα συστήματα, για να γίνει δεκτή η αποδοχή της περίπλοκης τεχνολογίας που έχει σαν απώτερο στόχο την αύξηση της ασφάλειας των αυτοκινήτων» δήλωσε, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, ο Τσέτσε.

«Ακόμη και αν τα αυτόνομα αυτοκίνητα είναι 10 φορές ασφαλέστερα από εκείνα που οδηγούνται από τον άνθρωπο, στη περίπτωση που συμβεί ένα δυστύχημα θα χαθεί η ευρεία αποδοχή», τόνισε ο έμπειρος μάνατζερ.

Επίσης, ο Τσέτσε ανέφερε ότι η Daimler σκέφτεται να εξελίξει τις κυψέλες καυσίμου για να εξασφαλισθεί η τροφοδοσία με ηλεκτρικό ρεύμα των μελλοντικών ηλεκτρικών λεωφορείων και φορτηγών. 

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα