Το 2016 η Apple κέρδισε περισσότερα χρήματα από όσα οι δέκα πρώτες κινεζικές μη χρηματοοικονομικές εταιρείες συνολικά. Η δεύτερη και η τρίτη από τις δέκα πρώτες ήταν η Tencent και η Alibaba, αντίστοιχα. Μπορεί να είναι πολύ πίσω από την Apple από την άποψη του κέρδους, αλλά είναι μπροστά από την Amazon, πλησιάζουν το Facebook, και σχεδόν είναι στην ίδια ομάδα με την Google.
Το iPhone 8, έχει κάνει ήδη αίσθηση άλλωστε ,η κυκλοφορία κάθε νέου iPhone έχει την ικανότητα να αναδιαμορφώνει ένα μεγάλο κομμάτι της παγκόσμιας οικονομίας. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι ένα νέο iPhone δεν είναι τόσο μια νέα συσκευή, όσο ένα νέο οικοσύστημα καθώς ανοίγει τεχνολογικούς χώρους που στην συνέχεια τους εκμεταλλεύονται χιλιάδες άλλες εταιρείες, από γίγαντες όπως το Facebook μέχρι μικροί προγραμματιστές όλων των ειδών gadgets και εφαρμογών.
Σε μοναδιαίους όρους, λιγότερο από το 20% των smartphones παγκοσμίως είναι iPhones. Αλλά αυτό που καθιστά την Apple τόσο κεντρική δεν είναι η αλυσίδα παραγωγής της, αλλά η συνολική αλυσίδα της αξίας της. Τα τηλέφωνα της Apple τρέχουν iOS, το οποίο, σε αντίθεση με το Android της Google, είναι ένα ιδιόκτητο λειτουργικό σύστημα που λειτουργεί μόνο σε προϊόντα της Apple. Λόγω της δημοτικότητας των τηλεφώνων Android και της ανοικτότητας του περιβάλλοντος Android, υπάρχουν πολλές περισσότερες εφαρμογές για το Android από ό, τι για την Apple. Ωστόσο, οι εφαρμογές της Apple παράγουν δύο φορές περισσότερα έσοδα από εκείνες του Android. Η Google παίρνει τον όγκο, αλλά η Apple παίρνει τις πωλήσεις.
Επιπλέον, οι επιτυχημένες λειτουργίες που πρωτοδημιουργήθηκαν από και για τα iPhones, όπως η οθόνη πολλαπλών χρήσεων (multitouch display) και οι αισθητήρες κίνησης σε προηγούμενες γενιές, τελικά καταλήγουν ακόμα και στα πιο βασικά smartphones. Αυτό περιλαμβάνει τα μοντέλα με κορυφαίες πωλήσεις στην Κίνα. Οι κορυφαίες κινεζικές μάρκες smartphone, όπως η Huawei, η Oppo και η Vivo, μπορούν να «τρέξουν» Android, αλλά μιμούνται την Apple. Η BBK Electronics της Κίνας, η εταιρεία που φτιάχνει τόσο τα Oppo όσο και τα Vivo, έχει μια στρατηγική που ακολουθεί πάντα την Apple λίγα βήματα πίσω της.
Ο ηγέτης της αγοράς τηλεπικοινωνιών της Κίνας, η Huawei, αντιθέτως, δίνει το στίγμα της προχωρώντας σε ολομέτωπο ανταγωνισμό με την Apple, ενσωματώνοντας νέα καινοτόμα χαρακτηριστικά εξοπλισμού, όπως κάμερες διπλού φακού , προτού εμφανιστούν ακόμη και στα iPhones. Πουλάει πολύ περισσότερο από την Apple στην Κίνα και μόλις ξεπέρασε [10] την Apple σε παγκόσμιο επίπεδο. Ωστόσο, η Huawei δυσκολεύτηκε να βγάλει χρήματα , ενώ πληρώνει πολλά για τις τελευταίες τεχνολογίες. Η Apple παίρνει σταθερά το 70% με 90% όλων των κερδών που κατευθύνονται παγκοσμίως στους κατασκευαστές smartphone, ενώ η Huawei μόλις που ισοσκελίζει [τα έσοδα με τις δαπάνες] στα τηλέφωνα.
ΠΗΓΗ: premium.paratiritis.gr