Παράπονα και καταγγελίες με e-mail συνοδευόμενα από φωτογραφίες, μέσω της πύλης Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση (opengov.thessaloniki.gr) του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Συγκεκριμένα, από τις 9 Ιουνίου 2015 οπότε και ξεκίνησε η λειτουργία της συγκεκριμένης διαδικτυακής πύλης μέχρι και τις 17 Ιανουαρίου 2016 τα αιτήματα των πολιτών στην ενότητα “Βελτιώνω την Πόλη μου” άγγιξαν τα 1.200, όπως ανέφερε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Διεθνών Σχέσεων και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Σπύρος Πέγκας.
Από αυτά τα 1.200 αιτήματα, τα 835 έχουν ήδη απαντηθεί ή έχουν τακτοποιηθεί άμεσα από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης, ενώ τα υπόλοιπα είναι σε εξέλιξη και σύντομα οι δημότες θα λάβουν απάντηση στην ηλεκτρονική τους διεύθυνση. Τα παράπονα των δημοτών αφορούν τους τομείς καθαριότητας, συντήρησης, οδοποιίας, ηλεκτροφωτισμού και πρασίνου.
Στη συγκεκριμένη πύλη Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (opengov.thessaloniki.gr) βρίσκονται συγκεντρωμένες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες και οι καινοτόμες δράσεις και εφαρμογές που έχει αναπτύξει ο Δήμος Θεσσαλονίκης αξιοποιώντας τις δυνατότητες που παρέχει η τεχνολογία με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
Από την έναρξη της λειτουργίας της πύλης Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση περίπου 19.000 χρήστες έχουν επισκεφτεί τη σελίδα και τα pageviews αγγίζουν τις 100.000.
Εξάλλου, ικανοποιητική ήταν η ανταπόκριση δικηγόρων και συμβολαιογράφων της πόλης τις πέντε πρώτες ημέρες λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, μέσω της οποίας θα παρέχονται πιστοποιητικά γεννήσεως, οικογενειακής κατάστασης και αντίγραφα πλησιέστερων συγγενών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, 68 δικηγόροι και 76 συμβολαιογράφοι προχώρησαν ήδη σε εγγραφή στοιχείων ώστε να αποκτήσουν πρόσβαση στη συγκεκριμένη υπηρεσία που λειτουργεί μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου Θεσσαλονίκης.