Οικονομία

Ανοδικά κινήθηκε η αγορά το Πάσχα


Αυξήθηκαν κατά 8,8% οι συνολικές πωλήσεις στην αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου, την εβδομάδα πριν το Πάσχα, ήτοι 22 έως 28 Απριλίου, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή.

Όπως αναφέρει έρευνα της Nielsen, τα Φρέσκα/ Χύμα Προϊόντα εμφάνισαν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης στο +12,2%, ενώ τα Ταχυκίνητα Καταναλωτικά Προϊόντα στο σύνολό τους κινήθηκαν επίσης θετικά με ποσοστό +7,0%.  

Παράλληλα, ενδιαφέρον αποτελεί το γεγονός ότι οι πωλήσεις του λιανεμπορίου και την εβδομάδα μετά το Πάσχα, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή, παρουσιάζουν ανοδική τάση 4%, παρ’ όλο που η φετινή εβδομάδα είχε μια λιγότερη εργάσιμη ημέρα, λόγω Πρωτομαγιάς.

Σύμφωνα με τα παραπάνω στοιχεία, η αγορά φαίνεται να κινείται αρκετά θετικά από την αρχή της χρονιάς ως και τις 5 Μαΐου 2019, στο +6%, με την κατηγορία των Τροφίμων & Ποτών να παρουσιάζει την πιο θετική τάση μεταξύ των FMCGs, στο +5,1%.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις