Αύξηση στα έσοδά της κατέγραψε ο Όμιλος καταναλωτικών προϊόντων Reckitt Benckiser για το πρώτο τρίμηνο του 2018.
Η εταιρεία πίσω από τα προϊόντα καθαρισμού Cillit Bang και τα παυσίπονα Nurofen δημοσίευσε έσοδα 3,11 δισ. στερλίνες στο τρίμηνο, σε σύγκριση με τα 2,64 δισ. στερλίνες την ίδια περίοδο πέρυσι.
Σύμφωνα με το MarketWatch, η εταιρεία ανακοίνωσε πως είναι σε πορεία για την επίτευξη του ετήσιου στόχου ανάπτυξης εσόδων μεταξύ 13% και 14%, εύρος που υποδηλώνει ανάπτυξη των συγκρίσιμων εσόδων μεταξύ 2% και 3%.
Οι πωλήσεις like-for-like αυξήθηκαν κατά 2% το α' τρίμηνο, κάτω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 2,6%. Ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 3%.
Τα προϊόντα που σχετίζονται με την υγεία αύξησαν τις πωλήσεις like-for-like κατά μόλις 1%, λόγω της απογοητευτικής επίδοσης της Scholl.