Μετά το Πάσχα θα υπογραφεί σύμβαση με την Άκτωρ για την κατασκευή 42 σταθμών διοδίων στην Εγνατία Οδό, σχεδιασμός που προωθεί από διετίας το ΤΑΙΠΕΔ.
Μέχρι σήμερα η Εγνατία εισπράττει διόδια από συνολικά 13 σταθμούς διοδίων, ενώ μετά τη λειτουργία και των νέων διοδίων αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία 55 σταθμοί. Για τους σταθμούς της Εγνατίας παραμένει σε εκκρεμότητα η έγκρισης της νέας τιμολογιακής πολιτικής της εταιρείας, καθώς την προηγούμενη είχε απορρίψει τον περασμένο Σεπτέμβριο η Γενική Διεύθυνση Κινητικότητας και Μεταφορών (DG MOVE) της ΕΕ.
Επισημαίνεται ότι τα νέα διόδια, που αποτελούν βασικό προαπαιτούμενο για να συμμετάσχουν στο επόμενο στάδιο οι υποψήφιοι επενδυτές οι οποίοι και επιθυμούν να ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός πριν ωριμάσει ο διαγωνισμός καθώς δεν επιθυμούν να συγκρουστούν οι ίδιοι με τις τοπικές κοινωνίες και τους εργαζόμενους που εμποδίζουν την λειτουργία νέων σταθμών.
Από τους 42 σταθμούς μόνο οι δύο (Σιάτιστα –Αδράνιο) είναι μετωπικοί και όλοι οι υπόλοιποι πλευρικοί.
Στο πλαίσιο του νέου σχεδιασμού υπάρχουν σκέψεις για μετακίνηση του σταθμού διοδίων των Μαλγάρων που αποτελεί έναν από τους πιο «πλούσιους» σταθμούς της χώρας. Στόχος είναι να μετακινηθεί δύο χλμ νοτιότερα ώστε μην γίνεται παράκαμψη του σταθμού όπως συμβαίνει σήμερα και να αποτραπεί η εγκατάσταση πλευρικών διοδίων.