Επενδυτικό άνοιγμα στην Ιρλανδία ετοιμάζει η γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι, καθώς η θετική εικόνα της στην Αγγλία, αλλά και η ισχυρή της παρουσία ήδη σε 24 χώρες της δίνουν τον ‘’αέρα’’ να επιχειρήσει περαιτέρω.
Ειδικότερα, η αξία εξαγωγών γιαουρτιού το 2017 να φθάνει τα 21,4 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση σχεδόν 61% σε σχέση με τις εξαγωγές αξίας 13,3 εκατ. ευρώ το 2016. Ειδικά στην Αγγλία πλέον τα γιαούρτια της εταιρείας θα βρίσκονται και στην αλυσίδα σούπερ μάρκετ Morrisons, όπως ήδη συμβαίνει στις Waitrose, Tesco, Aldi, MarksSpencer, ASDA, COOP.
Ο πρόεδρος και CEO της Kρι Κρι, Παναγιώτης Τσινάβος, προχώρησε σε αρκετές αποκαλύψεις για τα σχέδια της εταιρείας στην ενημέρωση των θεσμικών επενδυτών.
Επίσης ο πρόεδρος της εταιρείας ανέφερε, όπως μεταδίδει το fortunegreece.com, ότι είναι έτοιμοι να διαθέσουν ποσοστό του μετοχικού κεφαλαίου σε θεσμικούς επενδυτές (κατέχει η οικογένεια του το 76%), αλλά ξεκαθάρισε ότι “θα συνεχίσουμε να έχουμε την πλειοψηφία της εταιρείας και να διοικούμε την επιχείριση όπως κάνουμε από την πρώτη μέρα της ίδρυσής της”.
Στη διάρκεια της παρουσίασης τα στελέχη της Κρι Κρι έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στη συνεχώς ανοδική πορεία της εταιρείας και στην αύξηση των πωλήσεων στα προϊόντα παγωτού κατά 8,6%, επίδοση η οποία κατατάσσει τη μάρκα Kρι Kρι στη 2η θέση στην ελληνική αγορά παγωτού, με μερίδιο 15%.
Στην κατάκτηση της θέσης αυτής συνέβαλαν το ισχυρό επικοινωνιακό πλάνο, η αύξηση των σημείων διανομής, αγγίζοντας πλέον τις 15.000 σε πανελλαδικό επίπεδο, καθώς και τα λανσαρίσματα των νέων προϊόντων, όπως οι παγωτοσοκολάτες Derby, τα Γλυκά της Μαμάς, το Super Spoon και το παιδικό παγωτό Frozen.