Επίθεση δέχθηκε η Uber από χάκερς τον Οκτώβριο του 2016, με αποτέλεσμα να υποκλαπούν τα προσωπικά δεδομένα 57 εκατομμυρίων πελατών και οδηγών παγκοσμίως. Η επίθεση παρέμεινε κρυφή και με ανακοίνωσή της η εταιρία παραδέχθηκε πως δεν ενημέρωσε ποτέ τις αρμόδιες αρχές, αλλά αντιθέτως προχώρησε στην πλήρη συγκάλυψη του περιστατικού.
Ειδικότερα, σύμφωνα με το Bloomberg που πρώτο έφερε στο φως την επίθεση του Οκτωβρίου, η Uber πλήρωσε τους χάκερς 100.000 δολλάρια για να διαγράψουν τα δεδομένα και να κρατήσουν το περιστατικό κρυφό.
Το βράδυ της Τρίτης η εταιρία εξέδωσε εκτενές δελτίο Τύπου, με το οποίο παραδέχεται τόσο την επίθεση όσο και τη συγκάλυψή της. «Τίποτα από όλα αυτά δεν θα έπρεπε να είχε συμβεί, και δεν θα προσπαθήσω να δικαιολογήσω τίποτα», ανέφερε μεταξύ άλλων ο διευθύνων σύμβουλος της Uber, Ντάρα Κοσροβσάχι.
Με την ίδια ανακοίνωση διαβεβαιώνει πως η εταιρία έλαβε όλα τα κατάλληλα μέτρα για να διασφαλίσει την προστασία των πελατών της, ενώ παράλληλα παραδέχεται πως οι αρμόδιες αρχές δεν είχαν ενημερωθεί μέχρι σήμερα για την κυβερνο-επίθεση. Προσθέτει μάλιστα ότι θα ληφθούν μέτρα για την πλήρη εξιχνίαση της υπόθεσης, συμπειρλαμβανομένης και της απόλυσης δύο υπαλλήλων που ενεπλάκησαν στη συγκάλυψη.
Οι χάκερς απέσπασαν δεδομένα όπως ονοματεπώνυμα, e-mail, τηλέφωνα πελατών αλλά και πινακίδες και προσωπικά στοιχεία οδηγών. Σύμφωνα με την Uber, τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα των χρηστών όπως στοιχεία πιστωτικών καρτών, τραπεζικοί λογιαριασμοί, και ημερομηνίες γενεθλίων δεν έγιναν αντικείμενο υποκλοπής.
«Δεσμεύομαι εξ ονόματος όλων των εργαζομένων της Uber, πως θα μάθουμε από τα λάθη μας. Αλλάζουμε τον τρόπο που δουλεύουμε, βάζοντας στον πυρήνα κάθε απόφασης που λαμβάνουμε την ακεραιότητα, και θα δουλέψουμε σκληρά για να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των πελατών μας» καταλήγει η ανακοίνωση του Ντάρα Κοσροβσάχι