Ουσιαστικότερες καλύψεις και περισσότερες συμβουλευτικές υπηρεσίες ζητούν οι πελάτες πό τους ασφαλιστές Αστικής Ευθύνης σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν αυτή την εβδομάδα στο Euroforum Liability Insurance Conference στο Αμβούργο.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήχθη στην διάρκεια του συνεδρίου: το 67% των συμμετεχόντων δηλώνει ότι οι ασφαλιστικές Επαγγελματικών Ευθυνών και οι μεσίτες δεν έχουν προβεί μέχρι σήμερα την κατάλληλη προετοιμασία ώστε να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών τους, συμφωνώντας παράλληλα και το 55% των αντ/ασφαλιστκών που συμμετείχαν επίσης στο συνέδριο. .
Οι μεγάλες εταιρείες όπως είναι για παράδειγμα η Airbus αντιμετωπίζουν σοβαρές προκλήσεις προερχόμενες από την οικονομική αστάθεια, ην αύξηση της εποπτείας και την επέλαση των ψηφιακής τεχνολογίας.
Για παράδειγμα 1.000 σημεία στο Airbus Α53 παράγονται από τεχνολογία 3D – Printing το τελευταίο χρόνο.
Η τεχνολογία αυτή ενέχει κινδύνους και μία πρόκληση τέτοιας ζημιάς ενέχει ευθύνες για τον κατασκευαστή.
Συνεπώς και οι ασφαλιστές Ευθυνών θα πρέπει να σχεδιάσουν ακριβείς καλύψεις. Παράλληλα θα πρέπει να έχουντην δυνατότητα να παρέχουν ποιοτικές συμβουλευτικές υπηρεσίες.
Ο Helmut Hecker, επικεφαλής αστικής ευθύνης εταιρικών πελατών στην Ενωση Γερμανικών Ασφαλιστικών Εταιρειών GDV έχει ήδη ξεκινήσει να επεξεργάζεται τις αλλαγές στο πλαίσιο ασφάλισης επαγγελματικών ευθυνών ωστόσο τονίζει ότι « ποτέ δεν θα έχουμε την δυνατότητα να έχουμε τις συνθήκες των επαγγελματικών ευθυνών πάνω στο ήμισυ της μίας σελίδας Α4»