Η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Ευρωζώνη υποχώρησε τον Φεβρουάριο περισσότερο του αναμενόμενου, από το υψηλό επίπεδο 17 ετών που είχε σημειώσει τον Ιανουάριο, σύμφωνα με μία πρώτη εκτίμηση που ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Η Κομισιόν ανέφερε ότι ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος μειώθηκε στο 0,1 της μονάδας από 1,4 μονάδες τον Ιανουάριο (με βάση αναθεωρημένα στοιχεία).
Οικονομολόγοι που είχαν ρωτηθεί από το Reuters ανέμεναν μία τιμή 1,0 κατά μέσο όρο. Στην ΕΕ,ο δείκτης υποχώρησε στο -0,3 της μονάδας από 0,4 τον Ιανουάριο.
Η αβεβαιότητα για τις ενδεχόμενες μεταρρυθμίσεις στην Ευρωζώνη, οι ιταλικές εκλογές και οι δυσκολίες σχηματισμού γερμανικής κυβέρνησης συνόδευσαν τις βελτιωμένες οικονομικές συνθήκες, με το ποσοστό ανεργίας στην Ευρωζώνη να υποχωρεί στο χαμηλότερο επίπεδο 9 ετών.


Media
Μαύρη ζώνη στο marketing! Η Sony "μυεί" τις νέες γενιές στο "Karate Kid" μέσω του Roblox
Πώς "εκπαιδεύεις" τα παιδιά της Γενιάς Z και Άλφα στο "wax on, wax off"; Αν είσαι η Sony Pictures, τότε τους βρίσκεις εκεί που ήδη περνούν τον περισσότερο χρόνο τους: στο Roblox. ...