Αντίσταση από την Solvency II βρίσκει το «πτωχευτικό ασφάλιστρο καθώς οι κεφαλαιακά μη ισχυρές ασφαλιστικές δεν θα μπορούν να χαμηλώσουν περαιτέρω τα τιμολόγια αυτοκινήτου. Στην περίπτωση αυτή οι ασφαλιστικές αυτές δεν θα έρθουν αντιμέτωπες, μόνο με τον επόπτη, αλλά και με τον ανταγωνισμό αφού θα δουν τα μερίδια τους να συρρικνώνονται.
Αν και το χαμηλό ασφάλιστρο αποτελεί δέλεαρ, και οι μεταφορές των χαρτοφυλακίων γίνονται τα τελευταία 2-3 χρόνια με ταχύτατους ρυθμούς, το βέβαιο είναι ότι το χαμηλό ασφάλιστρο δεν εξασφαλίζει και μία μονιμότητα πελατείας στις ασφαλιστικές. Ο πελάτης πλέον ψάχνει για ακόμα πιο φτηνό ασφάλιστρο. Μπορεί στα χρόνια της κρίσης οι πελάτες να ψάχνουν το φτηνό, όμως η μονιμότητα εξασφαλίζεται με την ποιότητα υπηρεσιών.
Από την άλλη πλευρά οι ασφαλιστικές που στοχεύουν σε περαιτέρω μειώσεις στις τιμές των ασφαλίστρων εκτός ότι αντιμετωπίζουν το κίνδυνο να μην μπορούν να καλύψουν τις ζημιές θα πρέπει να αποδείξουν και στον επόπτη ότι διατηρούν υψηλά κεφαλαιακά αποθέματα όπως ορίζει η οδηγία Solvency II.
Στο γήπεδο έχουν μπει και οι ΕΠΥ για τις οποίες γίνεται λόγος πολύς για έλλειψη επαρκούς φερεγγυότητας. Ωστόσο, αν παρατηρήσει ενδελεχώς κανείς τα τιμολόγια τους δεν απέχουν από τα τιμολόγια των ασφαλιστικών.