Ανατοποθετήσεις εταιρειών στην διανομή ασφαλιστικών προϊόντων, εξορθολογισμός και πιέσεις στα ασφάλιστρα, υψηλή δραστηριότητα των ασφαλιστικών επιχειρήσεων σε νέους κινδύνους και περαιτέρω συγκέντρωση της αγοράς προβλέπει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Interamerican Γιάννης Καντώρος. Όλα αυτά σε ένα περιβάλλον που επικρατούν συνθήκες αβεβαιότητας (Brexit, γεωπολιτικές εντάσεις, ευρωσκεπτικισμός), ισχνές προϋποθέσεις για την ανάπτυξη της οικονομίας στην Ελλάδα, ανεργία και στασιμότητα καταναλωτικής δύναμης, αναζήτηση σταθερού φορολογικού περιβάλλοντος και αύξησης των επενδύσεων.
της Ελενας Ερμείδου
Μιλώντας για τα κανάλια διανομής, ο Γ. Καντώρος τονίζει «Όχι στην λογική των αποκλεισμών» θέλοντας να υπογραμμίσει ότι όλα τα κανάλια μπορούν να έχουν το κοινό τους. Και φυσικά με αυτό τον τρόπο αυξάνεται το μερίδιο της ασφαλιστικής αγοράς. «Η αγορά δεν θα ξεκολλήσει από το 2%, αν δεν προστεθούν επιλογές, η πρόσθεση καναλιών σημαίνει και διεύρυνση της πίτας».
Η Interamerican χρησιμοποιεί πολυκαναλικό μοντέλο διανομής, θέλοντας να καλύψει τις ανάγκες όλων των πελατών. Ητοι, χρησιμοποιεί το δικό της Δίκτυο Πωλήσεων Agency, το Δίκτυο συνεργαζόμενων Brokers, την μέθοδο των απευθείας πωλήσεων, (B2B, Anytime) ενώ πρόκειται να ανοίξει συνεργασίες με retailers.
Σύμφωνα με την κατανομή των αποτελεσμάτων 2016 που δημοσίευσε χτες η ασφαλιστική, το μεγαλύτερο μερίδιο συνεισφοράς κατέχει το Δίκτυο Agency σε Ζωή και Υγεία, ενώ, τα Δίκτυα των Brokers και Direct στις Γενικές Ασφάλειες.
Στο δίκτυο Agency «Genesis» το 2016 εισήχθηκαν 631 νέοι πιστοποιημένοι συνεργάτες, δημιούργησε 20 νέους Unit Managers και λειτούργησε 5 νέα γραφεία.
Το Δίκτυο των Brokers σημείωσε σταδιακή αύξηση του χαρτοφυλακίου στους κλάδους Γενικών, εκτός της ασφάλισης οχημάτων με συνολικούς ενεργούς Brokers 792.
Τα συμβόλαια της Anytime αυξήθηκαν κατά 13,1% το 2016 φτάνοντας τα 291.956, με αύξηση διατηρησιμότητας 88%. Το πρόγραμμα Buy the Mile το πρώτο ασφαλιστικό πρόγραμμα τηλεματικής έφτασε τα 3.500 συμβόλαια από την έναρξη ενώ, η εταιρεία ετοιμάζει και δεύτερη έκδοση μέσα στις επόμενες εβδομάδες
Εμπορικοί συνεργάτες της Interamerican είναι η Cosmote, η Αττική Οδός, η IKEA, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων, ο Μαρινόπουλος, η Shell και ο HATTA.
Σύμφωνα με τα σχέδια του 2017, η Interamerican ετοιμάζεται να ανοίξει νέες συνεργασίες για την διανομή ασφαλιστικών προϊόντων ενώ στα σκαριά είναι η νέα συνεργασία Interamerican - Τaxibeat. Διαβάστε ΕΔΩ
ΕΥΖην
Από κατοικίδιο, οικογένεια: Η επιστήμη για τη μεταμορφωτική σχέση ανθρώπων και σκύλων
Οι σκύλοι, αυτοί οι πιστοί σύντροφοι, έχουν πλέον ξεπεράσει τον ρόλο του «κατοικιδίου». Έχουν γίνει φίλοι, μέλη της οικογένειας, φύλακες και για κάποιους ακόμα και αγαπημένα «παιδι ...