Επιχειρήσεις

Green Cola: Πώς ένα ελληνικό προϊόν εκτοξεύει τις πωλήσεις του


Από τους βουλευτές στη Bundestag μέχρι τους εργαζόμενους στα εργοστάσια της Mercedes-Benz και από τους body builders μέχρι τους αφοσιωμένους υγιεινιστές, ολοένα περισσότεροι Γερμανοί αναζητούν και γεύονται μετά το 2016 ένα ελληνικό καινοτόμο αναψυκτικό, τη "Green Cola", η οποία έχει μέχρι στιγμής φέτος αυξήσει τις πωλήσεις της στη Γερμανία κατά 450%, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι.

Η πορεία της Green Cola στη Γερμανία είναι έντονα ανοδική, αλλά σίγουρα δεν αποτέλεσε περίπατο, δεδομένου ότι το προϊόν απευθύνεται σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά: στη χώρα υπάρχουν εκατοντάδες εταιρείες αναψυκτικών, οι οποίες διαγκωνίζονται για μία από τις τρεις ή τέσσερις πολυπόθητες θέσεις, που θεωρητικά διατίθενται στα ράφια των σούπερ μάρκετ της χώρας για προϊόντα του είδους.

Δείγματα της Green Cola, η οποία αυτή τη στιγμή διατίθεται σε 2.000 σούπερ μάρκετ στις μεγάλες αλυσίδες της Γερμανίας, εστάλησαν ακόμη και στη Γερμανίδα Καγκελάριο 'Ανγκελα Μέρκελ, η οποία μπορεί και να την έχει επίσης δοκιμάσει!

Το ΑΠΕ-ΜΠΕ συνομίλησε με τον μεγαλομέτοχο και γενικό διευθυντή της Green Cola Germany GmbH, Λεωνίδα Στόικο, με αφορμή την εκδήλωση με τίτλο "Προκλήσεις στο ευρωπαϊκό λιανεμπόριο", που διοργάνωσαν στη Θεσσαλονίκη ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ), η Αμερικανική Γεωργική Σχολή (ΑΓΣ) και το Σωματείο ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ.

Ο κ. Στόικος περιέγραψε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ τις δυσκολίες που συναντά μια ελληνική εταιρεία, που αποφασίζει να "μπει" στη γερμανική αγορά, ενώ αναφέρθηκε και στους μελλοντικούς στόχους της Green Cola, που περιλαμβάνουν -μεταξύ άλλων- παρουσία σε όλα τα γερμανικά σούπερ μάρκετ κι έντονο "παρών" σε χώρους εστίασης:

"Η γερμανική αγορά είναι μια από τις μεγαλύτερες και σημαντικότερες αγορές της Ευρώπης και όχι μόνο. Καθώς μου ήτανε γνωστή η νοοτροπία και οι συνήθειες της χώρας, ως δεύτερης γενιάς Έλληνας της Γερμανίας, όπου γεννήθηκα και μεγάλωσα.

Οι δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε ήταν πολλές, μια από τις πιο σημαντικές ήταν και είναι η διαφοροποίηση των απαιτήσεων των καταναλωτών όπως και ο μεγάλος ανταγωνισμός καθώς υπάρχει μεγάλο εύρος προϊόντων" τόνισε μεταξύ άλλων.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις