Το πρώτο τρίμηνο του 2024, η Henkel πέτυχε πωλήσεις αξίας περίπου 5,3 δισ. ευρώ σε επίπεδο Ομίλου και σημείωσε ισχυρή αύξηση των οργανικών πωλήσεων κατά 3,0%.
Η αύξηση αυτή οφείλεται στη θετική εξέλιξη των τιμών και στις δύο επιχειρηματικές μονάδες του Ομίλου, Adhesive Technologies και Consumer Brands. Η ανάπτυξη σε επίπεδο Ομίλου, η οποία εξακολουθεί να επηρεάζεται από τα μέτρα σχετικά με το χαρτοφυλάκιο προϊόντων στην επιχειρηματική μονάδα Consumer Brands, παρουσίασε περαιτέρω διαδοχική αύξηση σε σύγκριση με το τέταρτο τρίμηνο του 2023. Σε ονομαστικούς όρους, οι πωλήσεις μειώθηκαν -5,2% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο – κυρίως λόγω της πώλησης των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων στη Ρωσία και των αρνητικών συναλλαγματικών επιπτώσεων.
«Είχαμε ένα πολύ καλό ξεκίνημα της χρονιάς. Μπορέσαμε να κλείσουμε τις εξαγορές της Seal for Life Industries και της Vidal Sassoon στην Κίνα γρηγορότερα από ό,τι αναμενόταν και έτσι μπορούμε να ενισχύσουμε περαιτέρω τις επιχειρήσεις μας», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Henkel, Carsten Knobel. «Υπό το φως αυτών των εξελίξεων, αυξήσαμε σημαντικά τις προβλέψεις μας για τις πωλήσεις και τα κέρδη του 2024 την περασμένη εβδομάδα. Αυτό δείχνει ότι: Έχουμε μια ξεκάθαρη στρατηγική την οποία εκτελούμε με αυστηρότητα. Εκπληρώνουμε αυτά που έχουμε υποσχεθεί. Και είμαστε στο σωστό δρόμο για περαιτέρω κερδοφόρο ανάπτυξη».
Η θετική αύξηση των οργανικών πωλήσεων της επιχειρηματικής μονάδας Adhesive Technologies το πρώτο τρίμηνο οφείλεται κυρίως στην ισχυρή αύξηση των οργανικών πωλήσεων στον επιχειρηματικό τομέα Mobility & Electronics. Η πολύ ισχυρή αύξηση οργανικών πωλήσεων στην επιχειρηματική μονάδα Consumer Brands τροφοδοτήθηκε από όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, με ιδιαίτερη συμβολή από τον τομέα Hair.