Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών οι πωλήσεις που ανακοίνωσε τη Δευτέρα η σουηδική εταιρεία ειδών ένδυσης H&M (Hennes & Mauritz) το τρίτο τρίμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσεις.
Η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ειδών ένδυσης στον κόσμο ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της σε τοπικό νόμισμα, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, σημείωσαν άνοδο κατά 4% το διάστημα Ιουνίου – Αυγούστου σε σχέση με το προηγούμενο έτος, έναντι της μέσης πρόβλεψης των αναλυτών σε δημοσκόπηση του Reuters που ανέμεναν αύξηση 1,9%.
Οι πωλήσεις χωρίς ΦΠΑ σημείωσαν άνοδο κατά 9% και ανήλθαν στα 55,8 δισ. σουηδικές κορώνες ή 6,2 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας την πρόβλεψη για αύξηση 5,5% στα 54 δισ. κορώνες. Πάνω από το ήμισυ της αύξησης οφείλεται στην ενίσχυση των περισσότερων νομισμάτων έναντι του νομίσματος αναφοράς της H&M, της σουηδικής κορώνας.
Η εταιρεία με έδρα τη Στοκχόλμη, όπως μεταδίδει το emea.gr, έχει προγραμματίσει την επίσημη ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου στις 27 Σεπτεμβρίου.