Σε μία αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο εμφανίζονται τα προϊόντα στην κεντρική της σελίδα προχώρησε η ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου Amazon για να αυξήσει την κερδοφορία της.
Σύμφωνα με δημοσιεύμα της Wall Street Journal, η εταιρεία τροποποίησε την λειτουργία της αναζήτησης ώστε να μην εμφανίζει αμέσως ολόκληρη την γκάμα προϊόντων που πουλάει η Amazon, αλλά να προβάλλει πρώτα εκείνα στα οποία έχει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.
Ο σχετικός αλγόριθμος τροποποιήθηκε έτσι ώστε ο χρήστης να μην μαθαίνει μέσω της αναζήτησης ποιά προϊόντα είναι τόπ στο είδος που αναζητά, αλλά να πέφτει πάνω στα κομμάτια που συμφέρει την εταιρεία να πωληθούν σε μαζική ποσότητα.
Η Amazon είναι ο ηγέτης στο παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Ετσι,οποιαδήποτε αλλοίωση στο σύστημα αναζήτησης της Amazon έχει τεράστιες επιπτώσεις για την λειτουργία της αγοράς στις ΗΠΑ και για την πρόσβαση των καταναλωτών στα προϊόντα που επιθυμούν, επηρεάζοντας σε μεγάλο βαθμό την διαμόρφωση των προτιμήσεων του κοινού.