Στην ετήσια εκδήλωση προϊοντικής στρατηγικής της Toyota που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, μια ομάδα στελεχών από όλο τον κόσμο και την Ευρώπη παρουσίασε νέα οχήματα παραγωγής καθώς και πρωτότυπα μοντέλα της Toyota και της Lexus.
Η πολυτεχνολογική στρατηγική της Toyota περιλαμβάνει την παροχή βιώσιμων επιλογών με πολλαπλές κατευθύνσεις, έχοντας στο επίκεντρο τις ανάγκες των πελατών, ανεξαρτήτως του τόπου διαμονής ή ιδιαίτερων συνθηκών που μπορεί να επικρατούν σε αυτές.
Αυτή η στρατηγική περιλαμβάνει μια πλήρη γκάμα συστημάτων κίνησης – από υβριδικά οχήματα ευέλικτου καυσίμου (flex-fuel) στη Νότια Αμερική έως νέα σεντάν μοντέλα με κυψέλες καυσίμου στην Ιαπωνία.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr