Από κύκλους της εταιρείας "Λάμψα ΑΕ", επισημαίνεται πως οι περιφερόμενες "πληροφορίες" περί πώλησης του Ξενοδοχείου "Μεγάλη Βρεταννία", κινούνται στη σφαίρα του φαιδρού και δη σε μία περίοδο ιδιαίτερα δύσκολη για τη χώρα και τον ελληνικό τουρισμό, στην οποία δεν χωρούν αστειότητες.

Επιχειρήσεις
Δυτικά brands στην Κίνα: Πώς «σπάνε τον κώδικα» του Κινέζου καταναλωτή
Παρά την οικονομική επιβράδυνση της Κίνας, αμερικανικά και ευρωπαϊκά brands επενδύουν ξανά στη μεγαλύτερη αγορά καταναλωτών του πλανήτη, υιοθετώντας τοπικές στρατηγικές, συνεργασίε ...