Την νέα εποχή σχεδιάζει να ακολουθήσει ο Σουηδικός κολοσσός H&M, με τα ψηφιακά καταστήματα να είναι μέσα στα επόμενα σχέδιά του.
Ειδικότερα, η εταιρία ανακοίνωσε ότι θα κλείσει 170 ‘’φυσικά’’ καταστήματα και πως σκοπεύει να επενδύσει περισσότερο στο ηλεκτρονικό της κατάστημα.
Με λιγότερους ανθρώπους να ψωνίζουν στα ‘’φυσικά’’ καταστήματα, οι επενδυτές ανέφεραν ότι δε θα έλεγαν όχι στη δημιουργία μιας νέας θυγατρικής εταιρίας όπου θα πουλά ενδύματα σε χαμηλότερες τιμές μαζί με τα υπόλοιπα brands.
Η ανακοίνωση των νέων σχεδίων της H&M έδωσε ώθηση στη μετοχή, η οποία είχε χάσει πάνω από το 25% της αξίας της τους τελευταίους τρεις μήνες.