Ενισχύει τη θέση του στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου ο όμιλος Βασικλάκη, αποκτώντας τον έλεγχο της εταρείας "Π&Ρ Δάβαρη", που αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα τις κορεάτικες αυτοκινητοβιομηχανίες Hyundai και KIA.
Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν στο Euro2day, ο όμιλος θα εξαγοράσει το 70% της εταιρείας "Δάβαρης", έχοντας εξασφαλίσει τη συναίνεση των κορεάτικων αυτοκινητοβιομηχανιών, που είναι ικανοποιημένες από τη μέχρι τώρα συνεργασία και από τις επιδόσεις της εδώ αντιπροσωπείας τους.
Επισημαίνεται ότι ο όμιλος Βασιλάκη αντιπροσωπεύει ήδη στην ελληνική αγορά τις αυτοκινητοβιομηχανίες SEAT και Saab (μέσω των εταιρειών ΤΕΧΝΟΚΑΡ και Saab Vacar αντίστοιχα). Είναι leader στον κλάδο ενοικίασης-μακροχρόνιας μίσθωσης αυτοκινήτων, όπου δραστηριοποιείται μέσω της εισηγμένης εταιρείας Autohellas/Hertz. Στο δυναμικό του ανήκουν επίσης οι εταιρείες Βελμάρ ΑΕΒΕ (εξουσιοδοτημένος διανομέας και επισκευαστής αυτοκινήτων Ford, Opel, SEAT, Saab, Volvo, Honda & Mitsubishi) και Autotechnica, που αντιπροσωπεύει τις Audi, SEAT και Hertz στη Βουλγαρία.
Ελέγχει ακόμη την αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines, της οποίας είναι βασικός μέτοχος.
Η Π&Ρ Δάβαρη ιδρύθηκε τη δεκαετία του 1990 από τους Πάνο και Ρίτσα Δάβαρη. Αρχικά ανέλαβε την αντιπροσώπευση των αυτοκινήτων και ανταλλακτικών της Hyundai. Αργότερα διευρυνε τις δραστηριότητες της, αναλαμβάνοντας και την αντιπροσώπευση της επίσης κορεάτικης μάρκας KΙΑ, η οποία ανήκει στο χαρτοφυλάκιο της Hyundai.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η συμφωνία προβλέπει την ανάληψη και της διοίκησης της εταιρίας από τον Όμιλο Βασιλάκη. Ο Πάνος Δάβαρης θα διατηρήσει το 30% και θα παραμείνει στη θέση του προέδρου.
Το deal θα συνδυασθεί με αναδιάρθρωση δανεισμού και εσωτερική αναδιοργάνωση των δύο εταρειών του ομίλου Δάβαρη.
Ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός τους ανέρχεται σε 109 εκατ. ευρώ, ενώ οι υπόλοιπες υποχρεώσεις σε προμηθευτές, εφορία, ΙΚΑ κ.ά. προσεγγίζουν τα 20 εκατ. ευρώ. Η αναδιάρθρωση περιλαμβάνει γενναίο κούρεμα υποχρεώσεων και εξαγορά όλων των περιουσιακών στοιχείων του ομίλου Π&Ρ Δάβαρη από τις πιστώτριες τράπεζες.
Το σχέδιο εσωτερικής αναδιοργάνωσης προβλέπει αυστηρή αξιολόγηση του προσωπικού και έρευνα για τη βιωσιμότητα των κάθετων μονάδων που ανήκουν στις δύο εταιρείες (Hyundai και KΙΑ).