Για μια ακόμα χρονιά οι εργαζόμενοι της φαρμακευτικής εταιρείας AbbVie Ελλάδος συμμετείχαν στο “Week of Possibilities”, δηλαδή την εβδομάδα εθελοντισμού της AbbVie που διεξάγεται κάθε χρόνο σε παγκόσμιο επίπεδο.
Φέτος, πάνω από 6.000 εργαζόμενοι σε περισσότερα από 50 υποκαταστήματα της AbbVie ανά την υφήλιο, συμμετείχαν σε δράσεις εθελοντισμού που σχετίζονταν είτε με προγράμματα προσφοράς στις τοπικές κοινωνίες για συνανθρώπους μας που βρίσκονται σε ανάγκη, είτε με προγράμματα εκπαίδευσης. Όλες οι ενέργειες σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, καθώς εκείνοι βρίσκονται πιο κοντά και αφουγκράζονται τις πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας των πολιτών. Η αξιολόγηση των δράσεων μέσα από αυτό το πρίσμα, εξασφαλίζει ότι οι δράσεις της AbbVie σε ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν την μεγαλύτερη δυνατή επίδραση στην κοινωνία.
Οι εργαζόμενοι στην AbbVie Ελλάδος με την υποστήριξη του μη κερδοσκοπικού οργανισμού ethelon ετοίμασαν περισσότερα από 1.000 πακέτα υγιεινής (οδοντόβουρτσα, οδοντόπαστα, σαπούνι, αντισηπτικά μαντηλάκια, επιτραπέζια χαρτομάντηλα) προκειμένου να διατεθούν σε συνανθρώπους μας που βρίσκονται σε ανάγκη. Οι εργαζόμενοι δούλεψαν με ζήλο σε όλα τα στάδια της διαδικασίας και μέσα σε μία εβδομάδα: ετοίμασαν και συσκεύασαν όλα τα πακέτα και στη συνέχεια τα παρέδωσαν οι ίδιοι σε 7 οργανισμούς, οι οποίοι καλύπτουν ανάγκες διαφορετικών ομάδων πληθυσμού μέσα στην πόλη. Επίσης ομάδα εργαζομένων της AbbVie πραγματοποίησε απευθείας παραδόσεις 300 περίπου πακέτων υγιεινής σε συνανθρώπους μας στο πλαίσιο της δομής One Stop που φιλοξενείται στη στέγη του συν Αθηνά.
Η κα Άντζελα Βερναδάκη, Market Access & External Relations Director της AbbVie αναφερόμενη στη δράση αυτή τόνισε ότι όλοι στην εταιρεία λειτουργούν έτσι ώστε η Εταιρική Ευθύνη να μην είναι μια θεωρητική εταιρική έννοια, ούτε απλά ένα μέσο εφήμερης προβολής. «Σε μια εποχή που οι πόροι είναι περιορισμένοι και τα προβλήματα συσσωρεύονται, προσπαθούμε να εντοπίζουμε τις πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας, με στόχο να βοηθάμε όσο το δυνατόν πιο ουσιαστικά, στο μέτρο των δυνατοτήτων μας» επεσήμανε η κα Βερναδάκη και συμπλήρωσε ότι ήτα συγκινητική η ανταπόκριση όλων των εργαζομένων της AbbVie sto “Week of Possibilities”.
Ενώ, η κα Ειρήνη Κρούσκου, Υπεύθυνη Εταιρικών Εθελοντικών Προγραμμάτων της ethelon σημείωσε ότι οι εργαζόμενοι της AbbVie έδειξαν τέτοιο ζήλο, που κατάφεραν να υλοποιήσουν το στόχο των δύο ημερών σε λίγες μόνο ώρες φτιάχνοντας 1.032 πακέτα υγιεινής, τα οποία μοιράστηκαν από τους ίδιους σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και σε ανθρώπους που ζουν σε “κατάσταση δρόμου”.