Αύξηση παρουσίασαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων της Peugeot κατά 2,3% στο α’ εξάμηνο του έτους.
Ειδικότερα, η άνοδος αυτή των πωλήσεων οφείλεται στο ότι υπήρξε μια μεγάλη αύξηση στο Ιράν που βοήθησε τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία να αντισταθμίσει τις στάσιμες αγορές στην Ευρώπη και την Ασία.
Οι πωλήσεις στη Μέση Ανατολή και την Αφρική υπετριπλασιάστηκαν στα 277.931 οχήματα, καθώς η Peugeot αύξησε την παραγωγή στο Ιράν μετά από την υποχώρηση των δυτικών κυρώσεων.
Στην Ευρώπη, που αποτελεί και τη μεγαλύτερη αγορά για τον όμιλο PSA, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 1,9%, ενώ στην Κίνα και τη ΝΑ Ασία υποχώρησαν κατά σχεδόν 50%, καθώς η εταιρεία προχώρησε με την αναδιοργάνωση στην περιοχή.
Η Peugeot έχει από τα υψηλότερα περιθώρια κερδοφορίας μεταξύ των ευρωπαϊκών κατασκευαστριών αυτοκινήτων και τα τελευταία χρόνια έχει προτιμήσει την αύξηση της κερδοφορίας από την αύξηση των όγκων.