AUTOin

Ποιοι είναι οι ευρωπαϊκοί στόχοι για την ηλεκτροκίνηση


Η Ευρωπαϊκή Ένωση ενέκρινε σχέδιο ενίσχυσης επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην αλυσίδα εφοδιασμού μπαταριών με στόχο την αποδοτικότερη διαχείριση του προϊόντων με γνώμονα τον απόλυτο σεβασμό προς το περιβάλλον.

Άλλωστε, έως το 2025 οι εταιρείες μπαταριών που δραστηριοποιούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση αναμένεται να τροφοδοτούν τουλάχιστον έξι εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για επιδοτήσεις 2,9 δισ. ευρώ είναι το δεύτερο κονδύλι, μετά τα 3,2 δισ. ευρώ που εγκρίθηκαν το 2019 από επτά χώρες. Το τελευταίο πρόγραμμα «European Battery Innovation», το οποίο θα διαρκέσει έως το 2028, απευθύνεται σε 42 εταιρείες από 12 κράτη μέλη της ΕΕ, καλύπτοντας τις πρώτες ύλες που προέρχονται από ανακύκλωση, νεοσύστατες επιχειρήσεις, πανεπιστήμια και άλλους ερευνητικούς φορείς.

Στις 42 εταιρείες έχουν συμπεριληφθεί η BMW και η Tesla, ενώ η χρηματοδότηση του έργου θα προέλθει από τις χώρες όπως η Ελλάδα, η Γαλλία, η Γερμανία, η Αυστρία, το Βέλγιο, η Κροατία, η Φινλανδία, η Πολωνία, η Σλοβακία, η Ισπανία και η Σουηδία.

Η Ευρώπη αντιπροσωπεύει το 3% της παραγωγής μπαταριών

Επί του παρόντος, η Ευρώπη αντιπροσωπεύει μόνο το 3% της παγκόσμιας παραγωγής μπαταριών, ενώ στόχος είναι μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας να φθάσει στο 25% της παγκόσμιας αγοράς μπαταριών.

Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί μέρος του σχεδίου της ΕΕ για τη δραστική μείωση του CO2 στην Γηραιά Ηπειρο έως το 2050 και τη μείωση των καθαρών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου σε ποσοστό 55% έως το τέλος αυτής της δεκαετίας σε σύγκριση με τα επίπεδα του 1990.

Οι ηλεκτροκινητήρες, με τις μπαταρίες να είναι το πιο ακριβό εξάρτημα, ουσιαστικά απλοποιούν την κατασκευή ενός ηλεκτρικού αυτοκίνητου, περιορίζοντας σημαντικά τις θέσεις εργασίας.

πηγή: carselectric.gr

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα