Σε ακυρώσεις πτήσεων και εισιτηρίων οδήγησε το τρομοκρατικό χτύπημα των Βρυξελλών την περασμένη εβδομάδα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα πολλοί ταξιδιώτες να στραφούν προς τις ασφαλιστικές επιδιώκοντας να μάθουν αν αποζημιώνονται από την ταξιδιωτική τους ασφάλιση, αν καλύπτονται, και πώς θα διεκδικήσουν τα χρήματα τους.
Περί τις 200 τηλεφωνικές κλήσεις δέχθηκε σε διάστημα λίγων ημερών η Allianz Global Assistance re από πελάτες της που σχεδίαζαν να ταξιδέψουν εντός Ευρώπης, εξ’ αυτών οι 60 ακύρωσαν τα εισιτήρια τους για πτήσεις που προγραμμάτιζαν προς / και από Βρυξέλλες.
Το ζητούμενο των πελατών πώς μπορούν οι όροι των συμβολαίων τους να εφαρμοστούν στις τρέχουσες συνθήκες του τρομοκρατικού χτυπήματος των Βρυξελλών.
Γενικά, οι έχοντες ταξιδιωτικές καλύψεις μπορούν να διεκδικήσουν αποζημιώσεις από ακυρώσεις ή αναβολές ταξιδιών αλλά και να λάβουν και έκτακτες αποζημιώσεις υπό την προϋπόθεση ότι έχουν αγοράσει την ταξιδιωτική τους κάλυψη 30 ημέρες πριν την εκτέλεση του ταξιδιού.
Εκ των υστέρων δεν μπορεί να υπάρξει καμία απαίτηση και καμία αποζημίωση.
Οι επιβάτες που έχουν στα συμβόλαια τους το συγκεκριμένο όρο κάλυψης και προγραμματίζουν την άφιξη τους στις Βρυξέλλες εντός 30 ημερών από τα χτυπήματα μπορούν να ακυρώσουν το ταξίδι τους και να λάβουν αποζημίωση για τα ταξιδιωτικά κόστη που δεν επιστρέφονται.
Εννομο δικαίωμα για την απαίτηση αυτή, ουσιαστικά έχουν οι ασφαλισμένοι που έχουν αγοράσει τις καλύψεις αυτές 30 ημέρες πριν το τρομοκρατικό χτύπημα.