Η ΝN Hellas απέσπασε τιμητική διάκριση και έπαινο κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής των
Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2017 για το direct κανάλι διανομής προϊόντων και υπηρεσιών. Τα συγκεκριμένα βραβεία διοργανώνονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και αποτελούν έναν από τους πλέον καταξιωμένους θεσμούς στην ελληνική αγορά, ο οποίος αναδεικνύει εταιρείες και οργανισμούς για τις πρακτικές τους στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών.
Η ΝΝ Ηellas διαγωνίστηκε και διακρίθηκε στην κατηγορία «Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελατών» (Omnichannel Customer Service) για τις επιτυχημένες πρακτικές της στην εξυπηρέτηση πελα-τών του direct καναλιού www.nndirect.gr. Η υποβολή της υποψηφιότητας πραγματοποιήθηκε μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ενώ στη συνέχεια η επιτροπή βράβευσης όρισε τους 3 φιναλίστ από κάθε κατηγορία.
Tέλος, πραγματοποιήθηκε ειδική παρουσίαση από τους φιναλίστ στα γραφεία του ΕΙΕΠ. Η ΝΝ Hellas κατάφερε να διακριθεί καθώς και να παραλάβει ξεχωριστό έπαινο για το NN Direct Health. Η διάκριση αυτή έχει ιδιαίτερη σημασία για την NN καθώς αφορά στην επαφή με τον πελάτη, έναν νευραλγικό πυλώνα στον οποίο επενδύει και αναπτύσσει διαρκώς η εταιρία.
Η τελετή απονομής των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Το βραβείο εκ μέρους της ΝΝ Hellas παρέλαβε ο κος Πάνος Γκιούσμας, Direct Distribution Call Center Team Leader.