Πολιτική

QIVOS: Αποκαλύπτει τα μυστικά για την αύξηση των πωλήσεων


Οι σύγχρονοι καταναλωτές κατηγοριοποιούνται ως εξής με βάση τις προτιμήσεις και τις καταναλωτικές τους συνήθειες

Για την QIVOS, τα έργα που υλοποιεί, τα δυνατά σημεία της εταιρείας, και τα οφέλη που έχουν οι πελάτες μέσα από την συνεργασία τους με την εταιρεία μίλησε στο Sofokleousin.gr η κα Φανή Χαρμπή COO της QIVOS. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία μέσα από ένα εύστοχο επιχειρηματικό σχεδιασμό έχει επιτύχει σταθερή αύξηση του κύκλου εργασιών της σε ένα βάθος εξαετίας (2009-2015).  Ο κύκλος εργασιών της για το 2015 ανάλθε στα 1.755.000 καταγράφοντας αύξηση 40% σε σχέση με το 2014. Σημαντική αύξηση παρουσιάζει επίσης η κερδοφορία της εταιρείας κατά τα έτη 2009-2016.

Συνέντευξη στην Ελενα Ερμείδου

- Κυρία Χαρμπή, ας ξεκινήσουμε την συνέντευξη μας, ρωτώντας σας, να μας πείτε, ποια είναι η QIVOS;

Η QIVOS, μέλος του Ομίλου FF Group, είναι κορυφαία ελληνική εταιρία marketing technology, που υλοποιεί επιτυχημένα και καινοτόμα έργα διαχείρισης επιβράβευσης πιστότητας πελατών, παρέχοντας σύγχρονες και  αποτελεσματικές υπηρεσίες loyalty management. Αυτό θα πρέπει να ξέρετε συμβάλλει δυναμικά στην ανοδική πορεία των πωλήσεων και τη διατήρηση του πελατολογίου των εταιρειών με τις οποίες η εταιρεία συνεργάζεται. Ιδρύθηκε, μόλις λίγα χρόνια πριν,  το 2004 στην Ελλάδα από τον Ευάγγελο Καραλή (CEO QIVOS) και τη Φανή Χαρμπή (COO QIVOS) και σήμερα έχει καταφέρει να δραστηριοποιείται επιτυχώς, σε 10 αγορές παγκοσμίως.

- Τι έργα υλοποιεί η QIVOS;

Θέτοντας τον πελάτη στο κέντρο του ενδιαφέροντος, η εταιρεία υλοποιεί έργα διαχείρισης πιστών πελατών, παρέχει καινοτόμες και αποτελεσματικές υπηρεσίες loyalty management, συμβάλλοντας δυναμικά στην ανοδική πορεία των πωλήσεων και στη διατήρηση του πελατολογίου των εταιρειών που συνεργάζεται. Με αυτό το τρόπο, δημιουργεί μακροχρόνιες και μοναδικές σχέσεις με τους πελάτες των εταιρειών.

 - Που θα λέγατε ότι διακρίνεστε, που είστε πιο δυνατοί;

Κοιτάξτε, έχουμε ως βασική προτεραιότητα την ενίσχυση της εξωστρέφειας της και τη διεύρυνση της παρουσίας ι των υπηρεσιών της εταιρείας στο εξωτερικό, έτσι, η QIVOS το 2016 προχώρησε σε στρατηγική συνεργασία με τον Όμιλο FF Group με στόχο να επεκταθεί σε νέες διεθνείς αγορές, στις οποίες, αγορές, ο Όμιλος FF Group διαθέτει σημαντική παρουσία και τη δυναμική είσοδο στον τομέα του e-commerce. Ετσι όπως θα δείτε παρέχουμε:

e-commerce Services που εστιάζουν στην επιχειρησιακή tailor-made ανάλυση αναγκών ανάπτυξης ηλεκτρονικού εμπορίου μέχρι και το σχεδιασμό, την εφαρμογή, τη διασύνδεση με τα υπάρχοντα συστήματα, την υλοποίηση και την πλήρη διαχείριση του εν λόγω καναλιού για λογαριασμό του πελάτη. Digital Marketing Services (υπηρεσίες ψηφιακής επικοινωνίας) που αφορούν στην παροχή πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά παράλληλα επενδύουμε και στη διαχείριση της αποτελεσματικότητας του εν λόγω εμπορικού καναλιού. Τι έχουμε κάνει; έχουμε αναπτύξει μια ολιστική εμπορική πρακτική. Digital Operation Services διαδικτυακής διαχείρισης.

Υποθέτω ότι με όλη αυτή την επιτυχημένη τοποθέτηση που έχετε, θα έχει αποκτήσει και ισχυρό πελατολόγιο.

Ακριβώς. Ηδη 13 χρονιά επιτυχημένης παρουσίας, η QIVOS έχει αναπτύξει ένα διευρυμένο χαρτοφυλάκιο. Το πελατολόγιο αυτό περιλαμβάνει την υλοποίηση έργων για περισσότερες από 35 μεγάλες εταιρείες της ελληνικής και παγκόσμιας αγοράς. Είναι η Folli Follie, η Intersport, η IKEA, η Johnson & Johnson, η Marks & Spencer, η Accessorize, Galerie de Beaute, L’Oreal, και πολλέ άλλες. Θα ήθελα, όμως να σταθούμε και στις σημαντικές συνεργασίες της εταιρείας για την ανάπτυξη και προώθηση των υπηρεσιών της με παγκόσμιες εταιρείες και μία από αυτές είναι η Salesforce Commerce cloud και η Emarsys

Και για να χτίσουμε μία γέφυρα με την τεχνολογία του σήμερα και τα νέα δεδομένα. Εχετε σχεδιάσει μία πλατφόρμα, την  QIVOS CLOUD. Πώς λειτουργεί, τι εξυπηρετεί;

Η πλατφόρμα, αυτή, η  QIVOS CLOUD έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά από το εξειδικευμένο προσωπικό της QIVOS και αποτελεί μια end-to-end λύση για CRM / Loyalty απαιτήσεις. Εχει σχεδιαστεί για να καλύπτει κάθε πτυχή της λειτουργίας του εκάστοτε CRM προγράμματος επιβράβευσης. Εγγυάται την ποιοτική διαχείριση δεδομένων, την απρόσκοπτη λειτουργία, την προσαρμοστικότητα σε σύνθετες ανάγκες, εξελίσσοντας τη σχέση καταναλωτή και brand. Να σας πω λοιπόν ότι εξυπηρετεί ήδη περισσότερα από 25 brands και 4  εκατ. καταναλωτές στην ελληνική αλλά και στη διεθνή αγορά. Θέλετε να μάθετε πόσες συναλλαγές ημερησίως; Συνδεδεμένη με περισσότερα από 3.700 POS, ενώ μέσω αυτής έχουν καταγραφεί περισσότερες από 36 εκατομμύρια συναλλαγές και κατά μέσο όρο 55 χιλιάδες ημερησίως.

-  Πώς κατηγοριοποιούνται οι σύγχρονοι καταναλωτές, βάσει ποιων κριτηρίων;
Αυτή είναι μεταξύ άλλων μία από τις βασικές λειτουργίες της OIVOS. H σωστή κατάταξη του πελάτη, φέρνει τα σωστά αποτελέσματα. Το έχετε δει και εσείς φαντάζομαι. Ολοι μας πλέον το γνωρίζουμε.  Σύμφωνα  με την εξειδικευμένη και πολυετή εμπειρία της QIVOS στον κλάδο του loyalty και CRM management, οι σύγχρονοι καταναλωτές κατηγοριοποιούνται ως εξής με βάση τις προτιμήσεις και τις καταναλωτικές τους συνήθειες:

Είναι, έτσι, οι Εποχιακοί καταναλωτές (seasonal consumers), οι οποίοι πραγματοποιούν αγορές σε συγκεκριμένες περιόδους του έτους, με μικρή συχνότητα.

Οι αυθόρμητοι καταναλωτές πελάτες (impulse buyers) που κΚάνουν αγορές με βάση τη ψυχολογική τους κατάσταση και όχι με τη λογική. Η καταναλωτική τους συμπεριφορά, αυτών των πελατών  βασίζεται στο συναίσθημα.

Οι καταναλωτές που πραγματοποιούν αγορές μόνο όταν τα έχουν πραγματικά ανάγκη. Είναι αυτοί οι καταναλωτές που είναι ακριβώς ο αντίθετος τύπος καταναλωτή από τον impulse buyer.

Οι καταναλωτές, εκείνει που «κυνηγούν» τις προσφορές για να πετύχουν την καλύτερη δυνατή τιμή για το προϊόν ή την υπηρεσία που τουλάχιστον την  αναζητούν.

Τέλος είναι και ο καταναλωτής, Brand lover. Αυτό ο τύπος του καταναλωτή, είναι ο πιστός καταναλωτής και αγοράζει συχνά από συγκεκριμένα brands επειδή τον ικανοποιούν ή τον εκφράζουν.

-  Και μετά από όλα αυτά που μας είπατε, πείτε τους στόχους και τα πλάνα σας για το 2017

 Έχοντας ως κύρια προτεραιότητα την ενίσχυση της εξωστρέφειάς της στην Κεντρική Ευρώπη και Ασία, η QIVOS ήδη από το 2017 διαθέτει φυσική παρουσία στην αγορά του Λονδίνου  καθώς και στην αγορά του Χονγκ Κονγκ. Εστιάζουμε  παράλληλα στην περαιτέρω ενδυνάμωση της παρουσίας της QIVOS στις 10 χώρες που ήδη δραστηριοποιείται, στην οργανική ανάπτυξη και αύξηση του ανθρώπινου δυναμικού, στην επίτευξη νέων συνεργασιών και ενίσχυση του χαρτοφυλακίου των πελατών εντός και εκτός Ελλάδας, στην ανάπτυξη των ήδη υπαρχόντων loyalty και CRM υπηρεσιών με έμφαση στο e-commerce/ digital business, κυρίως για τους πελάτες του εξωτερικού.
 
 

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις